Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri
Retailerul Magazine Diana a încheiat anul financiar 2023 cu o cifră de afaceri de peste 400 de milioane de lei, marcând o creștere de cel puțin 18% prin comparație cu anul 2022, când cifra de afaceri raportată s-a ridicat la 339 de milioane de lei.
„Am încheiat foarte bine anul 2023, ne-am depășit targetul propus. Au contribuit la asta inaugurările de noi magazine, proiectele de remodelare a locațiilor existente, noutățile în materie de sortimentație (extinderea vitrinelor asistate și selfservice cu produse DIANA și Pescăria Magic, extinderea zonelor pentru legume și fructe, diversificarea sortimentației de produse alimentare și nealimentare) și în materie de servicii (Hot Dog Corners, Bakery Corners). Și spun asta pentru că pentru un owner, un an bun nu se contorizează doar în cifre, ci și în capacitatea de a răspunde la raft corelat cu nevoile și cererile reale ale clienților”, a declarat Adina Crăciunescu, Managing Partner DIANA.
Anul 2023 a fost unul dinamic pentru businessul Magazine DIANA, retailerul mizând pe consolidarea prezenței regionale. Astfel, compania a deschis noi locații pe hârțile județelor Argeș, Gorj și Vâlcea.
„Am inaugurat șapte magazine dintre care șase sub brandul Magazine DIANA și unul Pescăria Magic și am încheiat 3 proiecte de remodelare ale unor magazine situate în județele Vâlcea și Dâmbovița. Am încheiat anul cu un număr de 78 de magazine”, a mai punctat reprezentanta DIANA.
2024, un an de creștere double digit pentru Magazine DIANA
Retailerul a finalizat anul trecut investiții de 7 milioane de lei, focusul fiind pe consolidare, standardizare și eficientizare.
În ceea ce privește așteptările pentru anul acesta, retailerul își menține optimismul, ținta setată fiind o creștere de peste 10% a cifrei de afaceri și accelerarea ritmului de deschideri, patternul fiind unul de extindere regională.
„Ultimii ani nu au fost deloc ușori. Ne menținem optimismul, dar pornim la drum în 2024 conectați la realitățile pieței care nu sunt dintre cele mai favorabile. În calitate de retailer independent prezent în 6 județe, cu un bagaj de peste 32 de ani de experiență, considerăm un avantaj informațiile acumulate despre zonele și comunitățile cărora ne adresăm și relațiile construite în timp cu clienții, care ne permit personalizarea formatelor și ofertei, de la aprovizionare până la marketing și servicii”, a adăugat Adina Crăciunescu.
Rețeaua Magazine DIANA este parte din grupul DIANA, business fondat în urmă cu mai bine de 30 de ani de familia Crăciunescu. Retailerul opera la finalul anului trecut o rețea de 78 de unități comerciale.
Îți recomandăm și: Rețeaua Magazine DIANA face pasul de la local la regional