Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri

Retailerul Magazine Diana a încheiat anul financiar 2023 cu o cifră de afaceri de peste 400 de milioane de lei, marcând o creștere de cel puțin 18% prin comparație cu anul 2022, când cifra de afaceri raportată s-a ridicat la 339 de milioane de lei. Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri

„Am încheiat foarte bine anul 2023, ne-am depășit targetul propus. Au contribuit la asta inaugurările de noi magazine, proiectele de remodelare a locațiilor existente, noutățile în materie de sortimentație (extinderea vitrinelor asistate și selfservice cu produse DIANA și Pescăria Magic, extinderea zonelor pentru legume și fructe, diversificarea sortimentației de produse alimentare și nealimentare) și în materie de servicii (Hot Dog Corners, Bakery Corners). Și spun asta pentru că pentru un owner, un an bun nu se contorizează doar în cifre, ci și în capacitatea de a răspunde la raft corelat cu nevoile și cererile reale ale clienților”, a declarat Adina Crăciunescu, Managing Partner DIANA.

Anul 2023 a fost unul dinamic pentru businessul Magazine DIANA, retailerul mizând pe consolidarea prezenței regionale. Astfel, compania a deschis noi locații pe hârțile județelor Argeș, Gorj și Vâlcea.

„Am inaugurat șapte magazine dintre care șase sub brandul Magazine DIANA și unul Pescăria Magic și am încheiat 3 proiecte de remodelare ale unor magazine situate în județele Vâlcea și Dâmbovița. Am încheiat anul cu un număr de 78 de magazine”, a mai punctat reprezentanta DIANA.

2024, un an de creștere double digit pentru Magazine DIANA

Retailerul a finalizat anul trecut investiții de 7 milioane de lei, focusul fiind pe consolidare, standardizare și eficientizare.

În ceea ce privește așteptările pentru anul acesta, retailerul își menține optimismul, ținta setată fiind o creștere de peste 10% a cifrei de afaceri și accelerarea ritmului de deschideri, patternul fiind unul de extindere regională.

„Ultimii ani nu au fost deloc ușori. Ne menținem optimismul, dar pornim la drum în 2024 conectați la realitățile pieței care nu sunt dintre cele mai favorabile. În calitate de  retailer independent prezent în 6 județe, cu un bagaj de peste 32 de ani de experiență, considerăm un avantaj informațiile acumulate despre zonele și comunitățile cărora ne adresăm și relațiile construite în timp cu clienții, care ne permit personalizarea formatelor și ofertei, de la aprovizionare până la marketing și servicii”, a adăugat Adina Crăciunescu.

Rețeaua Magazine DIANA este parte din grupul DIANA, business fondat în urmă cu mai bine de 30 de ani de familia Crăciunescu. Retailerul opera la finalul anului trecut o rețea de 78 de unități comerciale.

Îți recomandăm și: Rețeaua Magazine DIANA face pasul de la local la regional

Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Deși numărul jucătorilor independenți din retailul local care au o poveste de peste 30 de ani nu este deloc neglijabil, experiența nu mai este...
Rețeaua Magazine DIANA își consolidează prezența în județul Argeș
Rețeaua Magazine DIANA își consolidează prezența în județul Argeș
Rețeaua Magazine Diana, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din piața locală de retail, își consolidează prezența în...
Rețeaua Magazine DIANA face pasul de la local la regional
Rețeaua Magazine DIANA face pasul de la local la regional
Cu o prezență de peste 32 de ani pe piața retailului independent și 68 de magazine operate în șase județe, rețeaua Magazine Diana face...
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în extinderea rețelei de magazine și deschide o nouă locație în mediul rural. Deschis în...