Parteneriat între Walmart și Yahoo Mail privind cumpărăturile online

Dacă platformele de e-commerce sunt deja foarte cunoscute la nivel global, posibilitatea să faci cumpărături direct de pe e-mail este abia la început de drum. Parteneriat între Walmart și Yahoo Mail privind cumpărăturile online

Verizon Media, ownerul Yahoo Mail, a anunțat lansarea „Groceries from Walmart”, un serviciu care permite utilizatorilor să caute, să adauge în coș și să cumpere produse alimentare esențiale de la Walmart prin intermediul poștei electronice.

Potrivit Chain Store Age, este pentru prima dată când cumpărăturile pot fi făcute în acest fel, direct din e-mailul unde utilizatorii primesc oricum zilnic informații despre promoții și cupoane.

„În contextul pandemiei de coronavirus, alimentele cumpărate online au devenit noul normal, iar Verizon Media are un avantaj în acest moment și poate profita de schimbările de comportament", susține Guru Gowrappan, CEO Verizon Media, într-o declarație citată de MarketWatch.

Anul trecut, Yahoo Mail a lansat Grocery View, un serviciu care oferă americanilor oferte personalizate în funcție de magazinele alimentare locale. Această opțiune va permite acum clienților să cumpere de la Walmart și să ridice comanda din cea mai apropiată locație.

Coșul de cumpărături rămâne activ pe termen nelimitat și permite cumpărătorilor să continue să adauge produse pe parcursul săptămânii, de exemplu. În plus, pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături, utilizatorii vor primi recomandări personalizate bazate pe profilurile lor Yahoo.

„Clienții se bazează mai mult ca oricând pe Walmart pentru a face economii la cumpărături, inclusiv economie de timp.  Noua opțiune dezvoltată prin Yahoo Mail aduce cumpărăturile online și mai aproape de zilele noastre și îi ajută pe clienți să cumpere când, cum și unde doresc”, spune Rich Lehrfeld, VP Senior, Walmart Marketing.

Posibilitatea de a face cumpărături direct din e-mail este disponibilă momentan pe aplicația Yahoo Mail pentru iOS și desktop, versiunea pentru Android urmând să fie lansată la finalul acestui an.

Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Deși încă nu putem vorbi despre o maturizare, evoluția pieței de e-grocery din ultimul an, de 36,4%, potrivit datelor NielsenIQ, diversificarea...
Procentul magazinelor online care își externalizează serviciile de logistică, în creștere continuă
Procentul magazinelor online care își externalizează serviciile de logistică, în creștere continuă
Fulfill.ro, divizia de logistică de e-commerce a Mediapost Hit Mail, cel mai mare integrator de servicii de marketing direct din România, a...
Walmart Supercenters, magazinele inspirate de aeroporturi
Walmart Supercenters, magazinele inspirate de aeroporturi
Gigantul american Walmart a decis să dea o față nouă magazinelor din rețea, încercând să ofere o experiență de shopping digitalizată. În...