Procentul magazinelor online care își externalizează serviciile de logistică, în creștere continuă

Fulfill.ro, divizia de logistică de e-commerce a Mediapost Hit Mail, cel mai mare integrator de servicii de marketing direct din România, a înregistrat în 2023 o creștere a cifrei de afaceri de 37% față de 2022. Creșterea Fulfill.ro este în pas cu evoluția logisticii din e-commerce, pe măsură ce un număr tot mai mare de magazine online decid să externalizeze serviciile de logistică către un partener specializat. Momentul de vârf din 2023 a fost în ultimul trimestru când cifrele au crescut cu 50% față de anul precedent. Procentul magazinelor online care își externalizează serviciile de logistică, în creștere continuă

„Piața magazinelor de e-commerce este una dintre cele mai dure piețe din România, cu o «speranță de viață» sub 2 ani. Barierele de intrare sunt foarte jos, de aceea în fiecare an intră pe piață multe mii de companii, însă în fiecare an cam tot pe atâtea se închid, pentru că sunt atacate de concurenți cu prețuri mai mici, cu furnizori mai competitivi și cu bugete de marketing mai bine alocate. Luptele grele în piața asta se dau pe produs și marketing. Întreprinzătorii care nu înțeleg asta și vor să-și facă ei totul, cu mâinile lor sau cu angajați care trebuie și ei gestionați, încep să gâfâie și de multe ori închid business-ul. Fulfill.ro preia toată «bătaia de cap» logistică a magazinelor de e-commerce, cu precizie operațională, scalând rapid în sus sau în jos în funcție de vânzările clientului, la prețuri decente și variabile’’, a declarat Marian Șeitan, Director General Mediapost Hit Mail.

O creștere semnificativă s-a înregistrat și în privința numărului de magazine online care folosesc soluția de logistică oferită de către Fulfill.ro, aceasta fiind cu 24% mai mare față de 2022. Majoritatea afacerilor din domeniul e-commerce care apelează la un serviciu de fulfillment fac parte din industrii precum bricolaj, beauty, electronice, electrocasnice, suplimente naturale și alimente neperisabile.

Fulfillmentul este serviciul de externalizare a logisticii magazinelor online și include recepția mărfurilor de la furnizori și depozitarea acestora, procesarea și împachetarea comenzilor, predarea către curieri pentru a fi livrate clienților finali, și administrarea retururilor. În plus, cei care aleg un serviciu de fulfillment beneficiează de asigurări și autorizații incluse în prețul serviciului.

Fulfill.ro este divizia specializată în logistica de e-commerce a Mediapost Hit Mail. Lansat în 2013, Fulfill.ro oferă servicii standard și personalizate magazinelor online, și are o capacitate de gestionare de 6000 de comenzi pe zi.

Mediapost Hit Mail SA, cel mai mare integrator de servicii de marketing direct din România, este deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză. Compania este prezentă în piața locală de 26 de ani și a avut în anul 2023 o cifră de afaceri de 60 milioane de euro și peste 500 de angajați, în cele 8 filiale ale sale din România și cele 2 din Bulgaria. Mediapost Hit Mail oferă soluții integrate de logistică pentru promoții de consumatori și pentru e-commerce, soluții pentru cluburi de fidelizare, precum și soluții de comunicare multi-canal (SMS, WhatsApp, email, call center), geomarketing, marketing automation și vouchere digitale.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Deși ritmul de creștere al pieței de e-commerce din România a scăzut raportat la anii de pandemie, 2023 s-a încheiat cu un plus de 8–9% pe...
Companiile au alocat anul trecut un buget cu 25% mai mare pentru campanii promoționale
Companiile au alocat anul trecut un buget cu 25% mai mare pentru campanii promoționale
Valoarea totală a premiilor din promoțiile de consumatori cu tragere la sorți desfășurate de companiile românești în anul 2023 a fost de...
Carrefour rezultate financiare raportate la 9 luni
Carrefour introduce o campanie națională aniversară cu mii de produse la cel mai mic preț garantat
Cu ocazia împlinirii a 22 de ani de activitate în România, Carrefour lansează o campanie națională în care mii de produse vor fi regăsite la...
Quick commerce, de la super nișă la oportunitate pentru jucătorii din e-groceries
Quick commerce, de la super nișă la oportunitate pentru jucătorii din e-groceries
Deși încă la început pe piața locală, canalul de quick commerce ar putea fi încadrat în categoria factorilor disruptivi din simplul motiv că...