Carrefour introduce o campanie națională aniversară cu mii de produse la cel mai mic preț garantat
Cu ocazia împlinirii a 22 de ani de activitate în România, Carrefour lansează o campanie națională în care mii de produse vor fi regăsite la raft la cele mai mici prețuri garantate, pe toată perioada lunii mai. Campania include și un mecanism de votare a melodiei preferate, care le poate aduce vouchere de cumpărături cadou, în valoare de 100 de lei/voucher, clienților care participă.
„În Luna HIT, selectăm săptămânal sute de branduri alimentare și non-alimentare pe care le oferim clienților noștri la cel mai mic preț, garantat. Sunt mărci pe care le-am ales cu atenție la preț, calitate și sezonabilitatea produselor. Ne dorim ca acest tip de campanie să devină o soluție recurentă pentru nevoia consumatorilor de a accesa oferte potrivite nevoilor și bugetelor lor. Campania aduce tuturor clienților mii de produse la cel mai mic preț garantat, indiferent dacă își fac cumpărăturile în magazin, prin Bringo sau de pe carrefour.ro, continuând propunerile promo pe care le facem sub umbrela creativă Top 100 produse HIT pe parcursul întregului an. Astfel, acest demers se încadrează în strategiile noastre comerciale și de customer experience, prin care creăm zi de zi o experiență interactivă de cumpărare și devenim alegerea preferată a consumatorilor în materie de shopping", explică Roxana Cernica, Director Dezvoltare Comercială Omnicanal Carrefour România.
În fiecare zi de miercuri, mii de produse din categoriile incluse în campania aniversară sunt alese atent pe criterii ce țin de calitate, de importanța lor în coșul săptămânal de cumpărături sau de popularitate, și incluse în platforma Luna HIT. Clienții pot achiziționa aceste produse promoționale din orice hipermarket, supermarket și magazin Express aflat în lista Magazinelor participante.
Odată cu această campanie, beneficiază de prețuri promoționale, prin platforma de loialitate Act For Good, și produsele din categoria marcă proprie. Printre acestea se numără TEX - marca proprie de îmbrăcăminte, gamele de produse de îngrijire personală, îngrijire bebe, curățenie, casă, auto și grădină. Clienții Carrefour pot beneficia de prețuri mai mici și la produsele din gama electrocasnicelor, cum ar fi televizoare, aspiratoare sau mașini de spălat.
Citește și România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
Carrefour a pornit un demers amplu de promoții constante și măsuri antiinflație, prin care răspunde nevoilor dinamice ale clienților, sute dintre produsele preferate ale românilor găsindu-se în ofertele săptămânale. Alături de Luna HIT, în această platformă se înscriu campanii precum Top 100 Produse HIT și Bonul de Weekend.
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click &Collect.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.