Carrefour România continuă programul de reducere a prețurilor. 1.500 de produse, incluse în primul val din 2025

Carrefour România continuă să susțină puterea de cumpărare a clienților și lansează pe 7 februarie o serie de reduceri semnificative între 5% și 25% pentru 1.500 de produse. Acest prim val din 2025 face parte dintr-un program amplu de reduceri pe termen lung introdus de retailer în 2024, o soluție strategică prin care le oferă românilor în mod constant prețuri reduse la produsele preferate. Carrefour_rezultate financiare pentru 2024 in Romania, Detalii pe www.revistaprogresiv.ro

Campania, marcată la raft și în comunicarea din magazine prin mesajul „Reducem prețurile”, reprezintă prima acțiune de acest tip din 2025 ce va avea loc pe o perioadă îndelungată, între 7 februarie și 31 martie, în magazinele Hipermarket și Market Carrefour, precum și online, cu reduceri între 5% și 25% pentru o selecție variată de produse.

„Experiența campaniilor anterioare ne-a arătat că astfel de inițiative au un impact real, în primul rând pentru că răspundem contextului economic în care ne aflăm într-o manieră relevantă; practic, ne asigurăm printr-un efort pe termen lung că avem mii de produse la raft mult mai reduse și mult mai accesibile. În al doilea rând, ne uităm mereu la alegerile clienților noștri și includem în acțiune produsele preferate, care se află pe listele de cumpărături indiferent că vorbim de produse alimentare, de îngrijirea casei sau cosmetice. Continuăm să fim un partener de încredere pentru români, oferindu-le mai multe oportunități de economisire, adaptate nevoilor lor reale”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer și Director E-commerce Carrefour România.

Campania acoperă între 600 și 1.500 de produse în hipermarketuri și între 250 și 800 de produse în magazinele de tip supermarket, inclusiv produsele cele mai apreciate de consumatori. Printre categoriile-cheie se numără produsele congelate, articolele de băcănie (mic dejun, patiserie, conserve, petfood, ingrediente, snacking sărat și dulce), lactatele, brânzeturile, cosmeticele, produsele pentru întreținerea casei și băuturile.

Anul trecut, Carrefour România desfășurat mai multe campanii speciale pentru creșterea accesibilității produselor, inclusiv:

  • Campaniile "Minus la sută": reduceri de 10-20% la 1.700 de produse, pe termen lung.
  • Campania Aniversară: vouchere de 30% reducere pentru branduri românești și sute de oferte aniversare.
  • Bonul de weekend: reduceri de 20% pe categorii și 30% pe branduri, continuate pe parcursul anului.

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A. Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România.

Eataly anunță investiții de 100 de milioane de euro in expansiune. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Eataly pune la bătaie 100 de milioane de euro pentru expansiune
Retailerul Eataly, un promotor al principiului Slow Food și o sursă de inspirație pentru piața globală de retail, anunță investiții de 100 de...
analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Clienții Sezamo alocă, în medie, 150 de lei pentru produse de tip nutriție specială
Supermarketul online Sezamo anunță că 3 din 10 coșuri de cumpărături includ cel puțin un produs de tip nutriție specială, în creștere cu...
Lidl deschide două noi magazine în județele Constanța și Sibiu. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Lidl România își consolidează prezența pe piața din Oradea
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Oradea, județul Bihor. Acesta este cel de-al nouălea...
PENNY_Slobozia Bioterra 1
PENNY România, la al treilea magazin în Slobozia
PENNY România își continuă expansiunea națională și inaugurează al treilea magazin din Slobozia, situat pe Bulevardul Matei Basarab, nr. 72....
dezvoltare retea magazine autonome Coca Cola HBC Ungaria
Coca-Cola HBC investește în dezvoltarea unei rețele de magazine autonome pe piața din Ungaria
Coca-Cola HBC Ungaria dezvoltă o nouă linie de business, un concept de magazine autonome, în colaborare cu Kende Retail Kft. - un furnizor de...
Lidl deschide trei noi magazine în luna ianuarie. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl deschide trei noi magazine în luna ianuarie
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea a trei noi magazine, în Sibiu, Suceava și Bascov. Noul magazin Lidl din Sibiu, situat...