Încă un exit din retailul din Pitești: după Mega Image, și Succes renunță la magazine

Rețeaua locală Succes și-a închis de curând toate magazinele din orașul Pitești, invocând “probleme de ordin economic”. Retailerul opera de peste trei ani pe această piață, cel mai important magazin al său fiind hypermarketul Succes de la intrarea din oraș. Deschis în 2011, hypermarketul fusese anterior operat de către o altă rețea locală, Pic, deținută de frații Penescu. Încă un exit din retailul din Pitești: după Mega Image, și Succes renunță la magazine

În urmă cu două luni, și rețeaua Mega Image a anunțat că se retrage din piața din Pitești, renunțând la cele patru locații în care opera două supermarketuri Mega Image și două magazine de proximitate Shop&Go. Retailerul deținut de grupul belgian Delhaize și-a motivat decizia menționând că nivelul vânzărilor celor patru unități nu permite susţinerea activităţii comerciale în acest oraș.


Citește și:

Carrefour ia locul rețelei Succes în Piața Centrală din Târgu Jiu

Mega Image închide toate magazinele din Pitești

Reţeaua Succes a acumulat datorii de peste 142 milioane de lei


Succes Nic Com – compania cu sediul în Târgu Jiu care operează rețeaua Succes de  peste 20 de ani  – este în insolvență din februarie 2015. Până în prezent, aceasta a închis mai multe magazine, atât din Târgu Jiu şi împrejurimi, cât şi din Bucureşti, în special dintre cele de format mic. În acelaşi timp, magazinele care sunt încă operaţionale au probleme de aprovizionare.

În prezent, Succes mai deține un singur hypermarket, la Craiova, inaugurat în 2011 tot într-o locație a rețelei Pic. Pe segmentul supermarketurilor mai sunt operaționale mai multe unități în Târgu Jiu și în localitățile din Gorj și din județele învecinate.

Până anul trecut, Succes era cel mai mare retailer local din România, cu circa 180 de unități (supermarketuri, magazine cu autoservire sau cu servire la tejghea, carmangerii, magazine en gros) operaționale în 2013.

Sursa foto: olteniabusiness.ro

Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Lidl fură startul pe piața de discount din Estonia
Lidl fură startul pe piața de discount din Estonia
Discounterul german Lidl a inaugurat primele magazine din Estonia, țara cu numărul 31 pe lista expansiunii la nivel global, scrie...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...