Good2Go, un nou concept de retail de tip convenience, deschide prima locație în București

Good2Go, concept de magazin de tip convenience dedicat publicului tânăr și activ, precum și tuturor celor preocupați de menținerea unui stil de viață sănătos, debutează pe piața de retail modern locală prin deschiderea în București a primei locații dintr-o serie de 15 planificate pentru lansare până la finalul anului 2024.

Cu un model de business în sistem de parteneriat de operare și o investiție estimată la 1.000.000 de euro pentru 2024, Good2Go vizează inaugurarea a încă 14 magazine până la finalul anului în curs. Pe termen lung, strategia de dezvoltare a companiei include extinderea națională, respectiv deschiderea a 200 de magazine în următorii 5 ani, precum și atingerea cifrei de afaceri de 37 milioane de euro până la finalul anului 2025.

Primul magazin Good2Go este situat în „Galeria Kaufland Drumul Binelui” din București și conține o selecție amplă de produse cu conținut caloric scăzut și alimente fără gluten, alături de produse dedicate atleților profesioniști și entuziaștii fitnessului, batoane și shake-uri proteice care susțin performanța și recuperarea. Magazinul oferă și produse pentru copii atent selecționate, de la sucuri fără zahăr adăugat și biscuiți ecologici, la produse non-alimentare din categoria art & craft. De asemenea, magazinul conține o gamă bogată de snack-uri, înghețată delicioasă, sucuri naturale, smoothie-uri ori băuturi răcoritoare.

Good2Go include în interiorul magazinului și un corner 5 to Go. În plus, noua locație Good2Go oferă  și o varietate de publicații de presă și produse din tutun, alături de o serie de servicii de interes general, accesibile datorită parteneriatelor Good2Go cu Eventim, Paypoint și Loteria Română.

„Ne dorim ca experiența Good2Go să devină un prilej de relaxare pentru toți cei care ne vizitează și un moment zilnic de deconectare pentru clienții fideli, pe care fiecare să-l savureze cu plăcere, beneficiind de serviciile noastre atente și rapide. Aceasta este promisiunea noastră către clienți. Oferim spre administrare antreprenorilor locali selecționați spații comerciale premium și un concept de magazin extrem de bine poziționat prin selecția de produse, perfect adaptată nevoilor clientului modern. Avem un model de business atrăgător și un plan de dezvoltare solid, pe care suntem nerăbdători să-l punem în practică alături de parteneri de operare  de cursă lungă, pe care să îi ajutăm să crească și să se dezvolte alături de noi. În plus, costul intrării în rețeaua Good2Go este accesibil în raport cu cel al unui sistem clasic de franciză, iar schema de remunerare este anume gândită pentru a stimula performanța în vânzări. Pentru cei care fac primii pași în antreprenoriat, un parteneriat cu Good2Go poate constitui o introducere valoroasă în retail, precum și o veritabilă rampă de lansare”, a declarat Cristian Costache, General Manager Good2Go.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Fatada magazin Kaufland Salonta, jud. Bihor
Kaufland pune orașul Salonta pe harta expansiunii
Kaufland România continuă invesițiile în expansiune și inaugurează un magazin în orașul Salonta, județul Bihor, atingând astfel pragul de...
Kaufland deschide în Mangalia un magazin cu design ecologic
Kaufland deschide în Mangalia un magazin cu design ecologic
Kaufland România își consolidează prezența în sudul litoralului prin deschiderea celui de-al doilea magazin în municipiul Mangalia. Prin...
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...