Franța a închis din nou magazinele neesențiale timp de o lună

În contextul noului val al pandemiei de Covid-19, Franța a luat măsuri drastice și a intrat într-un nou lockdown. Restricțiile din anumite regiuni au fost extinse la nivel național și au dus la închiderea a circa 150.000 de magazine neesențiale. Franța a închis din nou magazinele neesențiale timp de o lună

Noile măsuri adoptate de guvernul francez pentru a stopa creșterea alarmantă a cazurilor de Covid-19 au inclus închiderea magazinelor nealimentare din întreagă țară, precum și a restaurantelor. Restricțiile erau deja în vigoare în 19 departamente, în principal în regiunea Parisului.

Cu excepția câtorva companii precum magazinele alimentare, farmaciile, benzinăriile și librăriile, unitățile considerate neesențiale sunt închise pentru o perioadă de patru săptămani.

Noul blocaj costă guvernul francez aproximativ 11 miliarde de euro, potrivit RetailDetail, sumă ce vizează costurile legate de indemnizațiile de șomaj și scutirile de la contribuțiile de asigurări sociale.

 

Guvernul vrea să oblige comercianții să semnaleze la raft produsele cu gramaj mai mic, dar preț nemodificat
Guvernul vrea să oblige comercianții să semnaleze la raft produsele cu gramaj mai mic, dar preț nemodificat
După ce la nivel european au avut loc tot mai multe dezbateri privind fenomenul de „shrinkflation”, discuțiile au ajuns și în România....
2023, un an al strategiilor atent calculate în piața de retail și FMCG
2023, un an al strategiilor atent calculate în piața de retail și FMCG
Contextul instabil și provocator al ultimilor ani își pune tot mai mult amprenta asupra consumatorilor, indiferent că avem o perspectivă...
Trendurile care marchează industria de retail & FMCG în acest an
Trendurile care marchează industria de retail & FMCG în acest an
În 2022, cel de-al treilea an de pandemie de COVID-19, lumea își continuă efortul de a reveni la normal și de a ieși din blocaj. Deși mai...
Ce viteză de reacție vor avea lanțurile de retail în valul 4
Ce viteză de reacție vor avea lanțurile de retail în valul 4
O treime dintre români a fost afectată de reducerea programului de funcționare a magazinelor în perioada valului 3 al pandemiei de COVID-19,...
Retailul în tranziție: cum pot fi valorificate oportunitățile comerțului online
Retailul în tranziție: cum pot fi valorificate oportunitățile comerțului online
Revoluția digitală are un impact profund asupra industriei de retail, iar pe măsură ce comerțul online devine principalul canal de vânzare...
Europa, din nou în carantină. Ce se întâmplă cu piața de retail?
Europa, din nou în carantină. Ce se întâmplă cu piața de retail?
Odată cu venirea celui de-al doilea val al pandemiei de COVID-19, mai multe state europene, printre care și România, au decis impunerea unor noi...