Dusan Wilms reinventează magazinele Real pe piața locală
La un an și jumătate de la preluarea de către Terazone Enterprises, companie controlată de Gerardo Monzillo și Dusan Wilms, ambii foști manageri din grupul Metro, Real se reinventează pe piața locală și investește în segmentul de proximitate. Retailerul a inaugurat la începutul acestui an, la Oradea, primele două unități pe acest format.
Magazinele operează sub brandul Remarkt și au fost inaugurate în ansamblurile Prima Residence, din strada Nicolae Bolcaș, nr. 8, respectiv strada Sucevei, nr. 4A.
Deși vorbim despre un oraș cu aproximativ 200.000 de locuitori, competiția pe acest segment de vânzare este acerbă, în Oradea fiind prezente rețelele Market (5 magazine), Profi (6 Profi și 6 Profi City), dar și jucători locali precum Trei G, Unicarm, Nova Euro, Ieftinel ș.a.
Real este prezent pe piața locală din 2006 și a fost unul dintre cei mai importanți jucători internaționali la nivel național. În 2012, Auchan a preluat 20 de magazine Real, într-o tranzacție care s-a ridicat la 250 de milioane de euro, iar la începutul lui 2017, Metro a vândut și ultimele patru hypermarketuri Real către Terazone Enterprises, controlată de Gerardo Monzillo și Dusan Wilms, pentru 88 de milioane de euro. În acest moment, pe piața locală mai operează doar două hypermarketuri sub brandul Real, la Oradea și Arad, celelalte două unități fiind închiriate către retailerul de jucării Jumbo.