Rețeaua Remarkt listează în premieră produse sârbești în locațiile sale

În urma unor negocieri care au durat un an de zile, produsele sârbești vor fi prezente pe piața din România prin intermediul magazinelor Remarkt. Anunțul a fost făcut de ambasadorul Republicii Serbia în România, Stefan Tomašević. Potrivit acestuia, dulciurile, gemurile, carnea și conservele, vinurile și condimentele de la producătorii sârbi vor fi disponibile în oferta Remarkt, fostele hypermarketuri Real. Rețeaua Remarkt listează în premieră produse sârbești în locațiile sale

Dincolo de negocierea cu retailerul din România, furnizorii din Serbia au căutat un distribuitor care să adune toate produsele destinate pieței din România și să le livreze ulterior rețelei Remarkt. Deși retailerul este în acest moment primul mare colaborator pe piața locală, oficialul sârb susține că va purta negocieri pentru a lista produsele fermierilor sârbi în cât mai multe lanțuri de retail din România.

„Acest lucru are o importanță majoră, având în vedere că nu este deloc ușor să introduci produse noi pe piețele europene”, a spus ambasadorul Tomašević într-o declarație citată de Novosti. „Până acum nu am avut o plasare durabilă a binecunoscutelor noastre mărci alimentare, au existat doar câteva încercări individuale de cooperare. Sârbii din România sunt încântați, pentru că este pentru prima dată când pot găsi o gamă largă de produse”, a explicat oficialul sârb.

Totodată, în oferta Remarkt și-au găsit loc și vinurile produse de zece crame recunoscute în Serbia, însă gama ar urma să fie extinsă în perioada următoare. „Este foarte important să îi ajutăm pe producătorii noștri să își găsească produsele pe piețele externe”, subliniază Tomašević.

Rețeaua Remarkt operează două hypermarketuri în Arad și Oradea, zece magazine în format minimarket în Arad, Oradea și Timișoara și trei magazine tip outlet, unul în Arad și două în Oradea. La începutul anului trecut, la aproape trei ani de la preluarea de către Terazone Enterprises, companie controlată de Gerardo Monzillo și Dusan Wilms, ambii foști manageri din grupul Metro, hypermarketurile Real au fost rebranduite sub numele Remarkt.

În 2019, cei doi antreprenori au lansat și primele magazine de proximitate, care operează tot sub brandul Remarkt.

 

Cosmetic Plant estimează o cifră de afaceri de 13 milioane de lei în 2021
Cosmetic Plant estimează o cifră de afaceri de 13 milioane de lei în 2021
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane de lei...
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...
Dusan Wilms rebranduiește hypermarketurile Real
Dusan Wilms rebranduiește hypermarketurile Real
La aproape trei ani de la preluarea de către Terazone Enterprises, companie controlată de Gerardo Monzillo și Dusan Wilms, ambii foști manageri...
Dusan Wilms reinventează magazinele Real pe piața locală
Dusan Wilms reinventează magazinele Real pe piața locală
La un an și jumătate de la preluarea de către Terazone Enterprises, companie controlată de Gerardo Monzillo și Dusan Wilms, ambii foști...