Cosmetic Plant estimează o cifră de afaceri de 13 milioane de lei în 2021
15 februarie 2021
|
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane de lei și anticipează o creștere cu 15% pentru 2021, menținând, astfel, trendul ascendent înregistrat în ultimii ani.
Potrivit companiei clujene, creșterea afacerilor va fi sprijinită de noi investiții în tehnologie, precum și prin lansările de produse noi care vor completa gamele deja existente, fusion și essential.
„Suntem optimiști în privința anului în care tocmai am intrat, credem că produsele noastre vor fi în continuare apreciate de consumatori. Deși anul precedent a fost unul plin de provocări, am urmat cu neștirbită consecvență planul nostru strategic, iar rezultatele înregistrate ne confirmă eficacitatea lui. Ne bucurăm foarte mult să constatăm că produsele românești sunt din ce în ce mai căutate și mai apreciate de oameni și suntem convinși că produsele noastre vor câștiga din ce în ce mai mult teren în segmentul nostru de consum. 2020 fiind un an în care mișcarea a fost limitată, a fost naturală migrarea consumatorilor către online. Astfel, media lunară a vânzărilor din segmentul online a crescut cu 73%, comparativ cu 2019”, a declarat Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant.
Printre factorii principali care au contribuit la afacerile din 2020 se numără și succesul produselor din gama fusion, care, la un an de la lansare, au reprezentat 20% din totalul vânzarilor din categoria de produse de îngrijire a tenului. Totodată, creșterea a fost impulsionată și de extinderea distribuției în lanțul de magazine Kaufland.
Potrivit companiei, gamele clasice de produse, ce se regăsesc în gama essential - cu gălbenele, cătină, miere, argan, coenzima Q10 și ceai verde - rămân în continuare în preferințele consumatorilor din 2020, dar aceștia s-au arătat interesați și de produsele din gama Vitamina C Tetra – fiolele cu vitamina C și seturile de îngrijire Skin Boost, adaptate grupelor de vârstă 30+, 40+ și 50, dar și de noile produse din gama fusion, care a înregistrat un succes foarte mare în primul an de la lansare.
„Acest lucru ne întărește încrederea în direcția de dezvoltare și repoziționare pe care am pornit, demonstrându-ne clar că există o dorință a consumatorilor de a căuta produse ce au la bază ingrediente inovatoare, demonstrate stiințific, premiate și recunoscute internațional. De asemenea, având în vedere contextul pandemic și nevoia generată de acesta, igienizanții – gelul și loțiunea au fost la mare căutare în rândul clienților Cosmetic Plant”, a completat Susana Laszlo.
2022, un nou an record pe segmentul industrial
Numărul retailerilor internaționali care au ales să implementeze și să consolideze hub-uri logistice în țara noastră se află pe un trend...
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...