Carrefour începe 2021 pe minus pe piața din România

Retailerul francez Carrefour a raportat pentru primul trimestru al acestui an o cifră de afaceri de 540 de milioane de euro, în scădere cu 1,1% față de aceeași perioadă din 2020. În termeni like-for-like (excluzând vânzările magazinelor deschise în ultimele 12 luni n.r.) declinul a fost de 1,8%, rezultat care plasează România într-un top cinci al țărilor cu cea mai slabă performanță la nivel de grup. Carrefour începe 2021 pe minus pe piața din România

Astfel, dacă la începutul anului trecut România se poziționa pe primele poziții în topul țărilor cu cea mai bună evoluție pentru Carrefour, cu un avans de 9,5%, acum Argentina și Brazilia conduc creșterea reailerului francez raportând un avans al vânzărilor like-for-like de 329%, respectiv 11,6% în intervalul menționat. Și dacă ne raportăm la evoluția în Europa, Belgia și Spania au înregistrat o performanță peste cea raportată pe piața locală, marcând un plus de 2,9%, respectiv 1,7% al vânzărilor organice. În Franța, piața de origine a Carrefour, retailerul a bifat un avans al vânzărilor organice de 3,5%, cea mai bună evoluție fiind înregistrată pe canalul de supermarketuri, cu un plus de 7% în primul trimestru.

La nivel de grup, Carrefour a încheiat primul trimestru al acestui an cu venituri de 18,56 de miliarde de euro, marcând o creștere organică de 4,2%. Retailerul opera la finalul trimestrului al treilea per total 13.595 de unități comerciale, dintre care 571 deschise în ultimul trimestru.
 

carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
Retailerul francez Carrefour a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,189 miliarde de euro, în creștere cu 6,7%...
Început de an modest pentru Carrefour pe piața locală
Început de an modest pentru Carrefour pe piața locală
Retailerul francez Carrefour a raportat pentru primul trimestru al acestui an o cifră de afaceri de 555 de milioane de euro, în creștere cu 4,4%...
Vânzările Carrefour România revin pe trend ascendent în T3
Vânzările Carrefour România revin pe trend ascendent în T3
Vânzările retailerului francez Carrefour au revenit pe un trend pozitiv pe piața locală în trimestrul al treilea, după ce în T2 vânzările...