România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru

Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul trimestru al acestui an. Prin comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, compania a înregistrat o creștere de 1,7% în termeni organici (excluzând achiziția Cora și rezultatele magazinelor deschise în ultimele 12 luni), potrivit raportului financiar. carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv

Rezultatul plasează piața locală pe prima poziție la nivel european din perspectiva dinamicii, singura țară, cu excepția României, unde Carrefour a încheiat primul trimestru pe plus fiind Spania, cu o creștere de +0,7%.

„România a continuat să raporteze o creștere solidă a vânzărilor în ciuda unei baze comparabile ridicate (în primul trimestru al anului 2023 creșterea organică a fost de 12,5%) și a unei încetiniri abrupte a inflației. Vânzările totale, incluzând vânzările de combustibil,  au bifat un avans de 15% la rate de schimb constante, creșterea fiind susținută de integrarea magazinelor Cora”, este precizat în raportul financiar.

Vânzările Carrefour în Europa, în ușoară scădere în primul trimestru

La nivelul regiunii din care face parte România, Carrefour a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o cifră de afaceri de 6,15 miliarde de euro, în scădere cu 0,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pe minus este și piața din Franța, unde compania a raportat  o cifră de afaceri de 10 miliarde de euro și un declin de 0,4%, pe univers comparabil de magazine.

Prin comparație, în America Latină, Carrefour a raportat o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro, în creștere cu 48% față de primul trimestru al anului trecut.

Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală. La finalul primului trimestru, retailerul opera pe piața locală 445 de magazine. Dintre acestea, 56 pe formatul de hipermarket, 192 pe formatul de supermarket, 169 de magazine de tip convenience și 28 de magazine soft discount, sub brandul Supeco. Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Carrefour
Carrefour, în fața unei achiziții de aproape 800 mil. euro în Spania
Retailerul francez Carrefour ia în considerare achiziția distribuitorului spaniol Uvesco Group, care deține și...
Carrefour deschide primul hipermarket din Bacău
Carrefour deschide primul hipermarket din Bacău
Carrefour România inaugurează oficial primul hipermarket din Bacău, în cadrul centrului comercial Supernova. Ca...

Te-ar putea interesa și: Carrefour deschide cel de-al 57-lea hipermarket din rețea

 

Carrefour lansează un program unic de reducere a prețurilor pentru a combate inflația
Carrefour lansează un program unic de reducere a prețurilor pentru a combate inflația
Carrefour România lansează, în premieră, un program național, unic în industrie, ca măsură de sprijin pentru...
Carrefour deschide cel de-al 57-lea hipermarket din rețea
Carrefour deschide cel de-al 57-lea hipermarket din rețea
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al 57-lea hipermarket din rețea, la...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7%...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde...