Asociația Comercianților Arădeni pune Capitala pe harta expansiunii

Asociația Comecianților Autohtoni, cunoscută și sub numele Asociația Comercianților Arădeni, a intrat pe piața de retail bucureșteană, odată cu deschiderea primei sale locații în cartierul Militari Residence. Magazinul a fost inaugurat la finalul anului trecut sub brandul ACA Junior. Asociația Comercianților Arădeni pune Capitala pe harta expansiunii

”Până acum am targetat doar extinderea în Arad, însă a apărut această oportunitate, unul dintre retailerii care sunt parte din asociație a identificat un spațiu cu potențial, așa că a dezvoltat acest proiect pilot. În funcție de cum simțim piața, putem extinde brandul sau nu. Este încă mult prea devreme ca să luăm o decizie finală”, a explicat Marius Gorgan, Președintele ACA și proprietarul rețelei Bognar.

Locația ACA Junior are o suprafață de vânzare de 120 de metri pătrați și nu este primul magazin care funcționează sub acest brand.

ACA a fost înființată acum cinci ani și reunește 15 companii, care operează 25 de puncte de lucru, în zona județului Arad. ”În linii mari sunt cam în aceeași formulă ca la momentul înființării. S-au mai adăugat doi membri și a mai plecat unu. Am avut mai multe discuții de-a lungul timpului, însă nu toată lumea înțelege că o asociere presupune și implicare, nu doar beneficii. În plus, mulți retaileri nu vor să se asocieze pentru că încă lucrează la gri, iar într-o asociere e nevoie de transparență. Am putea ajunge rapid la 100 de puncte de vânzare, însă riscăm să stricăm ceva ce funcționează foarte bine și preferăm să rămânem la acest nivel”, mai punctează repzentantul ACA.

În ceea ce privește aștepările pentru anul acesta, Marius Gorgan spune că se așteaptă să mențină ritmul de creștere. ”Noi, pe magazine Bognar, avem un plus de 10-12% în contextual în care valoarea coșului de cumpărături s-a majorat cu până la 40%. Am mai deschis două locații anul trecut și dacă se va ivi oportunitatea vom continua extinderea. Avem în plan remodelarea unor magazine care au rămas în urmă și o altă prioritate este fidelizarea clienților pentru că am traversat cu toții o perioadă dificilă”, conchide reprezentantul ACA.
 

Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
Iulian Nica, fondator si CEO La Cocoș
Investițiile în expansiune, planul La Cocoș pentru 2024
În ciuda faptului că retailul independent continuă să piardă teren în fața marilor rețele internaționale, există antreprenori locali care...
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Deși numărul jucătorilor independenți din retailul local care au o poveste de peste 30 de ani nu este deloc neglijabil, experiența nu mai este...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Rețeaua Magazine DIANA face pasul de la local la regional
Rețeaua Magazine DIANA face pasul de la local la regional
Cu o prezență de peste 32 de ani pe piața retailului independent și 68 de magazine operate în șase județe, rețeaua Magazine Diana face...
2022, anul „remodelării” comerțului modern
2022, anul „remodelării” comerțului modern
Dacă sintetizăm în câteva cuvinte 2022 pentru retailul modern, acestea sunt continuarea trendului de expansiune, dar și o atenție tot mai mare...