Afacerile Selgros, creștere de 3% în 2019
Selgros România a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de 3,83 de miliarde de lei, în creștere cu 120 de milioane de lei față de 2018, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice.
Totodată, profitul net înregistrat anul trecut a fost cu aproape 13% mai mare decât în anul precedent, depășind pragul de 82 de milioane de lei față de 73 de milioane de lei în 2018.
Anul trecut, Selgros a inaugurat primul său magazin din Baia Mare, bifând totodată un nou concept de magazin. Cel de-al 23-lea magazin Selgros din rețea are o suprafață medie de vânzare de 6.000 de metri pătrați, față de 10.000 metri pătrați sau 4.000 de metri pătrați cât au celelalte unități pe care retailerul le operează deja pe piața locală.
Selgros Cash & Carry România este unul dintre cei mai importanți jucători de talie europeană din comerțul autohton și a intrat pe piața românească în 2001, prin deschiderea primului magazin în Brașov, unde se află și sediul administrației centrale. Din cele 23 de magazine operate la nivel național, trei sunt pe un format mic, de circa 4.000 mp, restul fiind pe formatul clasic. La finalul anului trecut, pentru Selgros România lucrau aproape 4.500 de persoane.