Selgros anunță măsuri de sprijinire a partenerilor de business
Ca parte a unui program de sprijin pentru cele mai afectate afaceri în perioada pandemiei, Selgros Cash&Carry anunță reduceri pentru clienții din industria HoReCa.
„Clienții din HoReCa sunt cei mai afectați de contextul actual, din cauza restricțiilor impuse de pandemie, motiv pentru care întreaga noastră atenție se îndreaptă spre nevoile lor”, susține Robert Hellwagner, CEO Selgros România.
Potrivit acestuia, hotelurile, restaurantele, barurile și cafenelele care sunt sau vor deveni clienți Selgros vor beneficia de un discount de 15% la primele cumpărături făcute în intervalul 15 mai – 30 iunie, discount pe care Selgros îl oferă ca suport pentru reluarea activității acestora.
În plus, compania anunță și că este dispusă să extindă termenele de plată pentru clienții din HoReCa cu până la 45 de zile, acolo unde este nevoie.
Selgros Cash & Carry România este unul dintre cei mai importanți jucători de talie europeană din comerțul autohton. A intrat pe piața românească în 2001, prin deschiderea primului magazin în Brașov, unde se află și sediul administrației centrale. Din cele 23 de magazine operate la nivel național, trei sunt pe un format mic, de circa 4.000 mp, restul fiind pe formatul clasic.
Selgros Cash & Carry a înregistrat în 2018 afaceri de 3,72 miliarde de lei, în creștere cu 2% față de anul precedent, dar și-a majorat profitul cu 50%, până la 73 de milioane de lei.