Selgros marchează două decenii pe piața locală printr-o campanie de consumator

Selgros Cash&Carry a ajuns la 20 de ani de prezență pe piața din România și marchează momentul printr-o tombolă cu peste 4.000 de premii în valoare totală de 2,2 milioane de lei. Selgros marchează două decenii pe piața locală printr-o campanie de consumator

Tombola „Selgros 20 de ani de pasiune” se desfășoară pe parcursul a cinci săptămâni (în perioada 3 mai – 6 iunie) în cele 23 magazine Selgros din țară și se adresează tuturor cumpărătorilor, de la consumatori finali, la revânzători, profesioniști HoReCa, firme sau mici antreprenori. Clienții noi pot obține cardul Selgros pe loc, la Biroul de Informații Clienți din fiecare magazin.

„Suntem foarte mândri că în acești 20 de ani Selgros Cash & Carry Romania a fost un partener de încredere pentru toți cei care ne-au trecut pragul. Această aniversare ne oferă ocazia perfectă să vorbim despre pasiune, excelență, dar și respect pentru comunitate. Aș vrea să mulțumesc tuturor celor care au făcut ca Selgros să fie renumit pentru calitatea produselor și serviciilor sale, de la clienți, la angajați, furnizori și parteneri. Ultimii 20 de ani ne-au confirmat că pasiunea face diferența și că decizia de a pune satisfacția clienților pe primul loc a fost una corectă, care ne-a sprijinit în consolidarea poziției de jucător major pe piața românească de retail. Acesta rămâne, de altfel, și cel mai important obiectiv al nostru și ne reiterăm promisiunea de a ridica în continuare standardele de calitate și prospețime în industria de retail”, a declarat Robert Hellwagner, CEO Selgros România.

Participanții la tombola aniversară trebuie să se înregistreze accesând pagina de internet a retailerului și să efectueze cumpărături - produse alimentare și/sau nealimentare - în valoare de cel puțin 200 lei (inclusiv TVA) pe o singură factură. Clienții se vor înscrie o singură dată, urmând să fie incluși automat în fiecare tragere la sorți, dacă au efectuat cumpărături în valoare de minimum 200 de lei în săptămâna anterioară.

Aceștia au șansa de a câștiga săptămânal unul dintre cele 800 de premii în valoare de 500 de lei sau unul dintre cele 8 premii în valoare de 5.000 de lei.
Totodată, pentru a marca cei 20 de ani de pasiune pe piața românească, Selgros Cash & Carry a demarat o amplă campanie media care aduce în prim plan avantajele și posibilitățile oferite de cardul Selgros.

Peste 2,1 milioane de români, persoane fizice sau juridice, dețin un card activ Selgros, care le permite să se bucure și să beneficieze de o gamă largă de oferte speciale și un sortiment ce cuprinde peste 50.000 de produse, provenind de la peste 1.000 de furnizori care își dezvoltă afacerile în parteneriat cu Selgros. 

Selgros Cash & Carry a deschis primul magazin din România în mai 2001, la Brașov. În prezent, rețeaua Selgros număr 23 de magazine în cele mai importante orașe din România și peste 4.500 de angajați. Totodată, pentru a îmbunătăți eficiența lanțului de aprovizionare și a asigura cele mai înalte standarde de calitate și prospețime, Selgros Cash & Carry România a deschis în decembrie 2020, la Chiajna, o platformă logistică de 10.000 de metri pătrați dedicată produselor care au nevoie de temperatură controlată la depozitare.

 

Afacerile Selgros, creștere de 3% în 2019
Afacerile Selgros, creștere de 3% în 2019
Selgros România a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de 3,83 de miliarde de lei, în creștere cu 120 de milioane de lei față de 2018,...
Selgros anunță măsuri de sprijinire a partenerilor de business
Selgros anunță măsuri de sprijinire a partenerilor de business
Ca parte a unui program de sprijin pentru cele mai afectate afaceri în perioada pandemiei, Selgros Cash&Carry anunță reduceri pentru clienții...
Selgros a inaugurat un nou concept de magazin la Baia Mare
Selgros a inaugurat un nou concept de magazin la Baia Mare
Selgros a inaugurat primul său magazin din Baia Mare, bifând totodată un nou concept de magazin. Astfel, cel de-al 23-lea magazin Selgros are o...
Selgros lansează o aplicație mobilă pentru clienți
Selgros lansează o aplicație mobilă pentru clienți
Selgros lansează în România, la începutul lunii noiembrie, o aplicație dedicată tuturor consumatorilor, indiferent de zona de...