Selgros lansează o aplicație mobilă pentru clienți

Selgros lansează în România, la începutul lunii noiembrie, o aplicație dedicată tuturor consumatorilor, indiferent de zona de interes. Selgros lansează o aplicație mobilă pentru clienți

„Aplicația este pentru toți clienții noștri. Cei din zona B2B pot vedea prețurile și ofertele speciale dedicate lor, dar, în același timp, și clientul final poate vedea ce produse poate cumpăra. Am observat că Selgros are un nume recunoscut pentru calitate, dar mulți nu știu că pot cumpăra la bucată și că pot intra în magazin chiar dacă nu au un card de firmă. În aplicație vor vedea ce produse sunt listate la vânzare din zona lor de interes”, completează Robert Hellwagner, CEO Selgros Cash&Carry România.

Aplicația va avea un scanner de preț prin intermediul căruia clienții pot vedea care este prețul special, dedicat revânzătorilor, dar și prețul aplicat produselor vândute la bucată.

În ultimul an, numărul clienților Selgros a crescut, lucru care s-a reflectat în vânzările de pe piața locală.

„Când te uiți la creșterea de 7% din FMCG, la rata de creștere a Produsului Intern Brut de anul trecut, dacă o să compari cu restul țărilor din Europa, România a fost în față. Atunci e simplu să << mergi cu valul>>, fructificăm potențialul pieței”, spune Robert Hellwagner.

Dovadă că estimările privind avansul cifrei de afaceri vorbesc despre o creștere de 3%, comparat cu 2018, până la o valoare de 3,8 miliarde lei, pentru 2020, previziunile sunt la fel de optimiste ca în 2019, o posibilă criză economică nefiind luată în calcul, susțin oficialii Selgros România.

Selgros Cash & Carry România este unul dintre cei mai importanți jucători de talie europeană din comerțul autohton și a intrat pe piața românească în 2001, prin deschiderea primului magazin în Brașov, unde se află și sediul administrației centrale. În prezent, la nivel național, Selgros deține 22 de magazine prezente în marile orașe, 3 dintre acestea fiind operate pe un format mic, de circa 4.000 mp, restul fiind pe formatul clasic. Ultimul trimestru al anului 2019 se încheie pentru Selgros în expansiune, prin deschiderea unui nou magazin la Baia Mare.
 

Selgros marchează două decenii pe piața locală printr-o campanie de consumator
Selgros marchează două decenii pe piața locală printr-o campanie de consumator
Selgros Cash&Carry a ajuns la 20 de ani de prezență pe piața din România și marchează momentul printr-o tombolă cu peste 4.000 de premii în...
Afacerile Selgros, creștere de 3% în 2019
Afacerile Selgros, creștere de 3% în 2019
Selgros România a raportat pentru 2019 o cifră de afaceri de 3,83 de miliarde de lei, în creștere cu 120 de milioane de lei față de 2018,...
Selgros anunță măsuri de sprijinire a partenerilor de business
Selgros anunță măsuri de sprijinire a partenerilor de business
Ca parte a unui program de sprijin pentru cele mai afectate afaceri în perioada pandemiei, Selgros Cash&Carry anunță reduceri pentru clienții...
Selgros a inaugurat un nou concept de magazin la Baia Mare
Selgros a inaugurat un nou concept de magazin la Baia Mare
Selgros a inaugurat primul său magazin din Baia Mare, bifând totodată un nou concept de magazin. Astfel, cel de-al 23-lea magazin Selgros are o...