Selgros lansează o aplicație mobilă pentru clienți
Selgros lansează în România, la începutul lunii noiembrie, o aplicație dedicată tuturor consumatorilor, indiferent de zona de interes.
„Aplicația este pentru toți clienții noștri. Cei din zona B2B pot vedea prețurile și ofertele speciale dedicate lor, dar, în același timp, și clientul final poate vedea ce produse poate cumpăra. Am observat că Selgros are un nume recunoscut pentru calitate, dar mulți nu știu că pot cumpăra la bucată și că pot intra în magazin chiar dacă nu au un card de firmă. În aplicație vor vedea ce produse sunt listate la vânzare din zona lor de interes”, completează Robert Hellwagner, CEO Selgros Cash&Carry România.
Aplicația va avea un scanner de preț prin intermediul căruia clienții pot vedea care este prețul special, dedicat revânzătorilor, dar și prețul aplicat produselor vândute la bucată.
În ultimul an, numărul clienților Selgros a crescut, lucru care s-a reflectat în vânzările de pe piața locală.
„Când te uiți la creșterea de 7% din FMCG, la rata de creștere a Produsului Intern Brut de anul trecut, dacă o să compari cu restul țărilor din Europa, România a fost în față. Atunci e simplu să << mergi cu valul>>, fructificăm potențialul pieței”, spune Robert Hellwagner.
Dovadă că estimările privind avansul cifrei de afaceri vorbesc despre o creștere de 3%, comparat cu 2018, până la o valoare de 3,8 miliarde lei, pentru 2020, previziunile sunt la fel de optimiste ca în 2019, o posibilă criză economică nefiind luată în calcul, susțin oficialii Selgros România.
Selgros Cash & Carry România este unul dintre cei mai importanți jucători de talie europeană din comerțul autohton și a intrat pe piața românească în 2001, prin deschiderea primului magazin în Brașov, unde se află și sediul administrației centrale. În prezent, la nivel național, Selgros deține 22 de magazine prezente în marile orașe, 3 dintre acestea fiind operate pe un format mic, de circa 4.000 mp, restul fiind pe formatul clasic. Ultimul trimestru al anului 2019 se încheie pentru Selgros în expansiune, prin deschiderea unui nou magazin la Baia Mare.