Luca de Nard preia conducerea companiei Nielsen România

Începând cu luna septembrie, Luca de Nard este noul Managing Director al Nielsen România, cea mai mare companie de cercetare de piață din segmentul de retail audit la nivel local. De Nard îl înlocuiește în funcție pe Iuri Constantinov care a părăsit compania pentru a se dedica unor proiecte personale. Luca de Nard preia conducerea companiei Nielsen România

Luca de Nard lucrează în cadrul Nielsen de peste 5 ani, anterior acestei numiri ocupând poziția de Sales Effectiveness Leader East. Din această postură de consultant el avea misiunea de a veni în întâmpinarea nevoilor companiilor din industria de retail și FMCG cu soluții și strategii eficiente de shopper marketing, mechandising, preț și promoții care să ducă la îmbunătățirea performanțelor acestora nu doar la nivel de execuție în magazine, ci în general la nivel operațional și financiar.

Luca de Nard are o experiență vastă în domeniul cercetărilor de piață pentru industria de retail și FMCG, anterior deținând poziții precum Retail Measurement Client Service pentru Nielsen și Account Executive în cadrul MEMRB-IRI, companie achiziționată la începutul anului 2011 de către Nielsen.

Luca de Nard este licențiat în Științe Politice și deține o dimplomă de Master în Relații Internationale și Studii de Securitate și Apărare.

Nielsen România a raportat în 2015 o cifră de afaceri de 50 milioane de lei (cca. 11,3 milioane de euro) și un profit de aproape 6 milioane de lei (cca. 1,34 milioane de euro), cu un număr mediu de 208 angajați, potrivit datelor raportate la Ministerul Finanțelor.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Nielsen lansează pe piața locală un nou serviciu de conținut digital
Nielsen lansează pe piața locală un nou serviciu de conținut digital
Nielsen Brandbank, furnizor de top în soluții de conținut digital, și-a extins prezența globală prin lansarea serviciului în România. Mars,...
Iulia Pencea, promovată la conducerea Nielsen România
Iulia Pencea, promovată la conducerea Nielsen România
Iulia Pencea va prelua începând cu data de 1 februarie 2019 conducerea Nielsen România, cea mai mare companie de cercetare de piață din...
[P] Nielsen celebrează 25 de ani pe piața de cercetare din România
Nielsen celebrează 25 de ani pe piața de cercetare din România
Nielsen aniversează 25 de ani de când furnizează producătorilor și retailerilor prezenți în România date de piață și servicii de cercetare...