Iulia Pencea, promovată la conducerea Nielsen România
Iulia Pencea va prelua începând cu data de 1 februarie 2019 conducerea Nielsen România, cea mai mare companie de cercetare de piață din segmentul de retail audit la nivel local. Iulia îl înlocuiește în funcție pe Luca De Nard, care a fost numit în poziția de Market Leader al Nielsen Malaezia.
Din noua poziție, Iulia Pencea va juca un rol important în continuarea creșterii afacerii Nielsen în România și, în același timp, în consolidarea bunei reputații a companiei în ce privește calitatea serviciilor, livrabilelor și a consultanței oferite clienților.
Iulia Pencea are o experiență vastă din diferite industrii și metodologii de cercetare, lucrând în piețe din Europa de Est și din Orientul Mijlociu, unde a îndeplinit o serie de roluri strategice cu responsabilități de leadership în continuă creștere. În ultimii doi ani, Iulia Pencea a ocupat poziția de Consumer Insights Leader pentru România, anterior ocupând rolul de manager al echipei dedicate unui client strategic, coordonată regional din birourile Nielsen Emiratele Arabe Unite.
Nielsen România a raportat în 2017 o cifră de afaceri de 37 milioane de lei și un profit de aproape 1 milion de lei, cu un număr mediu de 212 angajați, potrivit datelor raportate la Ministerul Finanțelor. La nivel global, compania are operațiuni în 100 de țări care acoperă mai mult de 90% din populația lumii, oferind o înțelegere cuprinzătoare a ceea ce consumatorii vizionează și cumpără.