Iulia Pencea, promovată la conducerea Nielsen România

Iulia Pencea va prelua începând cu data de 1 februarie 2019 conducerea Nielsen România, cea mai mare companie de cercetare de piață din segmentul de retail audit la nivel local. Iulia îl înlocuiește în funcție pe Luca De Nard, care a fost numit în poziția de Market Leader al Nielsen Malaezia. Iulia Pencea, promovată la conducerea Nielsen România

Din noua poziție, Iulia Pencea va juca un rol important în continuarea creșterii afacerii Nielsen în România și, în același timp, în consolidarea bunei reputații a companiei în ce privește calitatea serviciilor, livrabilelor și a consultanței oferite clienților.

Iulia Pencea are o experiență vastă din diferite industrii și metodologii de cercetare, lucrând în piețe din Europa de Est și din Orientul Mijlociu, unde a îndeplinit o serie de roluri strategice cu responsabilități de leadership în continuă creștere. În ultimii doi ani, Iulia Pencea a ocupat poziția de Consumer Insights Leader pentru România, anterior ocupând rolul de manager al echipei dedicate unui client strategic, coordonată regional din birourile Nielsen Emiratele Arabe Unite.

Nielsen România a raportat în 2017 o cifră de afaceri de 37 milioane de lei și un profit de aproape 1 milion de lei, cu un număr mediu de 212 angajați, potrivit datelor raportate la Ministerul Finanțelor. La nivel global, compania are operațiuni în 100 de țări care acoperă mai mult de 90% din populația lumii, oferind o înțelegere cuprinzătoare a ceea ce consumatorii vizionează și cumpără.

Triada inflație – război – recesiune conturează o nouă realitate în retail și FMCG
Triada inflație – război – recesiune conturează o nouă realitate în retail și FMCG
Ultimii trei ani au impactat în mod ireversibil relația consumator–producător–retailer și regulile după care se orientează în prezent cele...
Kaufland inaugurează un nou magazin în Alba Iulia
Kaufland inaugurează un nou magazin în Alba Iulia
Kaufland România inaugurează un nou hipermarket în municipiul Alba Iulia și atinge, astfel, pragul de 170 de magazine la nivel național. Acesta...
Carrefour România reia expansiunea pe formatul de hipermarket
Carrefour România reia expansiunea pe formatul de hipermarket
Carrefour România reia expansiunea pe formatul de hipermarket și inaugurează primul magazin pe acest format din Alba Iulia. Odată cu această...
Irina Pencea, noul General Manager al eMAG România
Irina Pencea, noul General Manager al eMAG România
eMAG o numește pe Irina Pencea în rolul de General Manager al companiei, din acest rol aceasta urmând să se concentreze pe traducerea...
eMAG o numește pe Irina Pencea Chief Marketing Officer
eMAG o numește pe Irina Pencea Chief Marketing Officer
După o perioadă de dezvoltare accelerată, marcată de lansarea unor noi servicii adaptate nevoilor în permanentă schimbare ale clienților, eMAG...
[P] Nielsen celebrează 25 de ani pe piața de cercetare din România
Nielsen celebrează 25 de ani pe piața de cercetare din România
Nielsen aniversează 25 de ani de când furnizează producătorilor și retailerilor prezenți în România date de piață și servicii de cercetare...