Carrefour România reia expansiunea pe formatul de hipermarket
Carrefour România reia expansiunea pe formatul de hipermarket și inaugurează primul magazin pe acest format din Alba Iulia. Odată cu această deschidere, rețeaua Carrefour Hipermarket România ajunge la un număr de 44 de unități la nivel național, dintr-un total de peste 400 de magazine multiformat.
Noul magazin este situat pe str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 2, în incinta Carolina Mall Alba Iulia, unde clienții se pot bucura de o experiență completă la cumpărături.
„Cele 44 de hipermarketuri deschise în zone strategice ale României reprezintă angajamentul nostru de a fi acolo unde sunt clienții noștri și de a deveni principala lor sursă de aprovizionare cu produse calitative, de la producători mici, medii și mari. Deschiderea noului hipermarket în Alba Iulia pune în valoare prioritățile noastre de anul acesta: extinderea rețelei de peste 400 de magazine și susținerea viziunii omnichannel prin integrarea magazinelor multiformat și a serviciilor de livrare online”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, COO, Carrefour România.
„Deschidem astăzi primul magazin din Alba Iulia, un moment important pentru noi și avem încredere că vom putea acoperi cât mai multe dintre nevoile locale de consum, datorită ofertei generoase de peste 30.000 de produse alimentare și non-alimentare. Este un prilej bun de apropiere față de comunitatea locală. Mă refer aici la clienți, pe de o parte, prin varietatea de produse de calitate, și pe de altă parte, la producătorii locali și regionali, cărora le oferim un spațiu generos de expunere în magazin”, a declarat Lucian Stanciu, Director hipermarket Carrefour Alba Iulia.
Sortimentație de peste 30.000 produse în hipermarketul Carrefour Alba Iulia
Noul hipermarket din Alba Iulia oferă multiple opțiuni pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile, prin gama variată de fructe și legume proaspete, românești, preparate tradiționale, produse bio, selecția extinsă de vinuri cu tradiție, precum și specialități de la producătorii locali și regionali.
Magazinul pune accent în sortimentația sa pe produse de la micii la marii producători români, printre care:
- brânzeturi artizanale fabricate din ingrediente locale, 100% naturale, din cel mai nou program de produse românești Carrefour, Poftim Brânza Românească;
- vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, inclusiv de la crame din regiunea Transilvaniei și podișul Târnavelor recunoscute pe plan local: Domeniile Boieru, Pivnița Savu, Lechburg, Crama Teaca, Jidvei și Villa Vinea;
- Bunătăți de soi de la producători locali și regionali de renume, precum carne proaspătă de pui de la „Transavia”, lactate de la „Romoșan”, mezeluri de calitate superioară de la „Frații Suciu”, pâine proaspătă și produse de panificație de la „Paneuro Bakery”, „Brutăria Mercurean” și pită de Sântimbru, precum și o selecție rafinată de produse de cofetărie „De la Georgia”;
- fructe și legume românești de la cooperativele agricole Grădina Noastră din Zarand, Vărăști, Huși și Beiuș;
- produse certificate Filiera Calității, cum ar fi carnea Black Angus și păstrăvul de Zăganu, dezvoltate în baza unor condiții stricte de calitate;
- produse marcă proprie din gamele consacrate Drag de România, Carrefour La Piață sau Carrefour BIO, dar și mărci naționale și internaționale.
În plus, magazinul include în oferta sa și produse non-alimentare din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă și grădină, produse cosmetice, jucării sau textile.
În ultimul an, Carrefour a demarat un amplu proces de remodelare, care vizează hipermarketurile din toată țara. Astfel, Carrefour continuă demersul de modernizare, folosind avantajele tehnologiei, pentru a face experiența de cumpărături cât mai ușoară și plăcută. Dincolo de casele 100% self checkout, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Act for Good. Cu ajutorul ei, pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, iar astfel experiența devine simplă și rapidă. În plus, clienții din Alba Iulia vor avea posibilitatea să acceseze cele peste 30.000 de produse, atât în magazinul fizic, cât și online, prin intermediul aplicației Carrefour, al site-ului carrefour.ro sau a platformelor partenere Bringo și Glovo