Nielsen celebrează 25 de ani pe piața de cercetare din România

Nielsen aniversează 25 de ani de când furnizează producătorilor și retailerilor prezenți în România date de piață și servicii de cercetare de top. În ultimii 25 de ani, Nielsen România a evoluat de la doar șase asociați, care auditau 90 de magazine din București, completând chestionare și printând rapoarte pentru proiecte de cercetare ad-hoc, la un business cu 210 angajați permanenți, care acoperă în prezent piața de retail alimentar la nivel național și se pregătește pentru procesarea datelor în sistem integral automatizat și pentru livrarea rapoartelor prin portale web. [P] Nielsen celebrează 25 de ani pe piața de cercetare din România

De mai bine de 90 de ani, Nielsen a furnizat lumii date și analize bazate pe rigoare și inovație științifică, dezvoltând continuu noi modalități de a răspunde la cele mai importante întrebări cu care se confruntă industria mass-media, publicitatea, comerțul cu amănuntul și bunurile de larg consum. De-a lungul timpului, ne-am extins pentru a servi peste 100 de țări din întreaga lume, acoperind 90% din populația globală.

Datele și cercetările noastre au fost esențiale pentru firmele din România, deoarece mediul de retail din țară s-a transformat dramatic în ultimele decenii. La începutul acestui secol, în țară erau aproximativ 70 de magazine moderne de retail alimentar, care în 2008 ajung la 450 de locații și cresc accelerat la  peste 2.600 până la jumătatea anului 2018. În acest timp peste 70.000 de magazine tradiționale au experimentat schimbări vizibile la nivel de formate și sortimentație.

"În ultimele decenii, Nielsen a devenit un etalon al măsurării industriei FMCG la nivel local, construindu-și brandul prin profesionalism și integritate și fiind un partener de încredere pentru producători și comercianți", a declarat Luca DeNard, Market Leader al Nielsen România din 2016.

Majoritatea companiilor internaționale și locale, comercianți cu amănuntul și producători cunosc și folosesc serviciul Nielsen de "Retail Measurement System" ca pe o platformă principală pentru luarea deciziilor. De asemenea, aceștia urmăresc îndeaproape fiecare val al rapoartelor de cercetare "Consumer Confidence Index" și "Shopper Trends", prin care se mențin la curent cu cele mai noi tendințe la nivelul consumatorilor locali și internaționali.

"După 25 de ani de Nielsen în România, nu îmbătrânim - devenim mai înțelepți!", spune DeNard. "Tehnologia transformă modul în care trăim și facem afaceri. La Nielsen, ne aliniem la noile tendințe într-un ritm accelerat și suntem încântați să dezvoltăm continuu instrumentele cele mai avansate pentru a ne ajuta clienții să navigheze ușor în vremuri de schimbare".

Viitorul arată promițător pentru companii și pentru Nielsen în România. Pe măsură ce industria continuă să evolueze, cererea de soluții de măsurare de piață de înaltă calitate și nevoia de produse și servicii inovatoare vor fi pe un trend ascendent. Pentru următorii 25 de ani, rămâneți alături de Nielsen în misiunea sa de a onora trecutul, de a îmbrățișa prezentul și de a privi în viitor.

Silvia Sticlea, Nestlé România: Tabloul complex al consumatorului român ne obligă la foarte multă inovație
Silvia Sticlea, Nestlé România: Tabloul complex al consumatorului român ne obligă la foarte multă inovație
Pe o piață în continuă schimbare, Nestlé România pariază pe cartea adaptabilității, pregătindu-se întotdeauna cu mai multe scenarii pentru...
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...