Nielsen lansează pe piața locală un nou serviciu de conținut digital

Nielsen Brandbank, furnizor de top în soluții de conținut digital, și-a extins prezența globală prin lansarea serviciului în România. Mars, FrieslandCampina, Cora, Foodnet și Elan-Trio sunt doar câteva exemple dintre companiile care au ales deja Nielsen Brandbank drept furnizorul lor de conținut de produse digitale. Nielsen lansează pe piața locală un nou serviciu de conținut digital

Industria FMCG asistă la o evoluție accelerată a comerțului electronic. Vânzările totale din e-commerce sunt prognozate să crească cu 13% în 2021 (conform eMarketer 2020, Total Retail), noul coronavirus grăbind adoptarea cumpărării din online și digitalizarea magazinelor. Cumpărătorii de astăzi devin din ce în ce mai conectați la căutarea și cumpărarea online, iar informațiile corecte și complete despre conținutul produselor sunt esențiale pentru finalizarea achiziției online și fidelizarea cumpărătorilor.

Georgiana Petcu, Key Account Manager & eCommerce MARS România: “Nielsen Brandbank este soluția ideală pentru piața eCommerce, cu un content calitativ poți ajuta vânzările să crească cu un procent estimativ de 30%, creezi fidelitate și vizibilitate produselor și poți atinge un CTR ridicat în timpul campaniilor! Împreună reușim să livrăm calitate prin împărtășirea feedback-ului constant!”

Nielsen Brandbank vine în România cu peste 20 de ani de experiență în furnizarea de soluții end-to-end, conectând cumpărătorii la cele mai actualizate, corecte și relevante conținuturi digitale, care fac bunurile de consum mai vizibile și mai atractive. În prezent lucrând cu 52.800 de furnizori și peste 700 de retaileri la nivel global, în 39 de piețe. Nielsen Brandbank se lansează acum pe piața din România pentru a sprijini legătura dintre comercianți și furnizori. Obiectivul este de a stabili colaborări cu majoritatea retailerilor din România și, pe lângă comercianții cu care am stabilit deja parteneriate, ne aflăm în momentul de față în discuții preliminarii și cu alte companii importante, de exemplu Carrefour România.

„În lumea de azi a comerțului omnichannel este esențial ca informațiile despre produse să fie corecte și coerente, atât pe canalele digitale, cât și pe cele fizice. Suntem încântați să ne extindem acoperirea globală în România. Cu soluțiile end-to-end ale Nielsen Brandbank, dificultățile gestionării și distribuirii conținutului de produs vor fi eliminate, iar comercianții și furnizorii se vor putea concentra asupra cumpărătorilor lor, oferind experiențe de cumpărare excepționale,” a declarat Mike Nickituk, Director General Global Nielsen Brandbank.

Nielsen Brandbank va colabora cu retailerii și producătorii pentru a-i sprijini pe drumul lor către digitalizare, oferindu-le soluția optimă pentru a crea și distribui conținut de produs digital pe orice canale. Serviciul oferit permite înregistrarea conținutului de produs (imagini de calitate, informații complete de pe etichetă și detalii de marketing despre produs) prin procese de automatizare standardizate. Nielsen Brandbank oferă cumpărătorilor acces la o informație convingătoare și robustă despre produse, sprijinind în același timp și comercianții și mărcile pe calea lor către digitalizare.

 

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Carrefour România, contract de colaborare cu Nielsen Brandbank
Carrefour România, contract de colaborare cu Nielsen Brandbank
Nielsen Brandbank colaborează cu retailerul Carrefour România pentru a furniza servicii de conținut digital pentru serviciile online și offline...