Andreea Marincescu preia conducerea operațiunilor de marketing ale Intersnack la nivel regional
Intersnack, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de snackuri, a recrutat-o pe Andreea Marincescu pentru poziția de Marketing Director, pentru regiunea Europa Centrală și de Est.
Anterior venirii în echipa Intersnack, Andreea Marincescu a ocupat poziția de Director de Marketing în cadrul Hochland România, compania în care a activat mai bine de 11 ani, în diverse funcții.
Andreea Marincescu are o experiență de peste 20 de ani în piața bunurilor de larg consum, majoritatea în sectorul de lactate. Aceasta și-a început cariera în cadrul Beiersdorf, pe poziția de Junior Brand Manager și ulterior a făcut parte din echipele L’Oreal România și Danone, în cadrul acesteia din urmă activând pentru 7 ani.
Cu vânzări nete anuale de peste 2,5 miliarde de euro Intersnack Group este unul dintre cei mai importanți producători europeni de snackuri sărate, având o producție de peste 580.000 de tone. Intersnack este prezent în peste 29 de țări și operează 38 de unități de producție, una și pe piața locală, la Ghimbav.
Potrivit celor mai recente date financiare disponible, Intersnack a raportat pentru anul 2020 pe piața locală o cifră de afaceri de 509 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 12% față de anul anterior și un profit de 20 de milioane de lei, înregistrând un avans semnificativ față de anul 2019, când rezultatul net a fost de 5,8 milioane de lei.