Andreea Marincescu preia conducerea operațiunilor de marketing ale Intersnack la nivel regional

Intersnack, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de snackuri, a recrutat-o pe Andreea Marincescu pentru poziția de Marketing Director, pentru regiunea Europa Centrală și de Est.

Anterior venirii în echipa Intersnack, Andreea Marincescu a ocupat poziția de Director de Marketing în cadrul Hochland România, compania în care a activat mai bine de 11 ani, în diverse funcții. Andreea Marincescu preia conducerea operațiunilor de marketing ale Intersnack la nivel regional

Andreea Marincescu are o experiență de peste 20 de ani în piața bunurilor de larg consum, majoritatea în sectorul de lactate. Aceasta și-a început cariera în cadrul Beiersdorf, pe poziția de Junior Brand Manager și ulterior a făcut parte din echipele L’Oreal România și Danone, în cadrul acesteia din urmă activând pentru 7 ani.

Cu vânzări nete anuale de peste 2,5 miliarde de euro Intersnack Group este unul dintre cei mai importanți producători europeni de snackuri sărate, având o producție de peste 580.000 de tone. Intersnack este prezent în peste 29 de țări și operează 38 de unități de producție, una și pe piața locală, la Ghimbav.

Potrivit celor mai recente date financiare disponible, Intersnack a raportat pentru anul 2020 pe piața locală o cifră de afaceri de 509 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 12% față de anul anterior și un profit de 20 de milioane de lei, înregistrând un avans semnificativ față de anul 2019, când rezultatul net a fost de 5,8 milioane de lei.

Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Cu o creștere susținută în valoare, dar și cu un avans moderat în volum, categoria snackurilor sărate a demonstrat reziliență în fața...
Mihai Ciurtin, Intersnack: 2023 va fi un an în care complexitatea și provocările se vor păstra
Mihai Ciurtin, Intersnack: 2023 va fi un an în care complexitatea și provocările se vor păstra
Deși pentru multe categorii 2022 a reprezentat un blocaj, piața de snackuri sărate se numără printre privilegiații care au reușit să crească...
Schimbări de management în retail & FMCG la început de an
Schimbări de management în retail & FMCG la început de an
2023 a început cu un val de numiri și plecări din companiile locale de retail & FMCG. Lactalis și Mondelēz au noi directori generali, Onur...
Mihai Ciurtin preia și conducerea operațiunilor Intersnack din Bulgaria
Mihai Ciurtin preia și conducerea operațiunilor Intersnack din Bulgaria
Mihai Ciurtin, Managing Director al Intersnack România, a fost promovat la nivel regional. Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, executivul a...
Snackurile sărate, o piață în creștere prin puterea inovației
Snackurile sărate, o piață în creștere prin puterea inovației
Cu un nivel anual de peste 100 de mii de tone și o valoare de mai bine de 700 milioane de euro, snackurile sărate s-au aflat pe un trend ascendent...
 Intersnack România are un nou Managing Director
Intersnack România are un nou Managing Director
Mihai Ciurtin este noul Managing Director al Intersnack România, companie ce deține în portofoliu branduri ca Chio, Fiesta, Pombar, Felix sau...