Mihai Ciurtin preia și conducerea operațiunilor Intersnack din Bulgaria
Mihai Ciurtin, Managing Director al Intersnack România, a fost promovat la nivel regional. Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, executivul a preluat și conducerea operațiunilor producătorului de snackuri și pe piața din Bulgaria.
Mihai activează de peste 17 ani în industria bunurilor de larg consum, experiența sa fiind una complexă și completă dacă ne raportăm la mixul companiilor în care a activat, dar și la evoluția ierarhică. Momentul zero a fost în anul 1997, s-a alăturat echipei Efes. Apoi au urmat Bunge și Ferrero, unde a ocupat timp de opt ani funcția de Sales Director România, Moldova și Bulgaria.
Mihai s-a alăturat echipei Intersnack în mai 2020, aceasta fiind prima sa experiență la vârful unei companii. Intersnack este liderul pieței locale de snackuri sărate, compania activând în toate segmentele.
Citește și: Snackurile sărate, o piață în creștere prin puterea inovației
Potrivit celor mai recente date financiare disponibile, Intersnack România a obținut în 2021 o cifră de afaceri de 504 milioane de lei, în ușoară scădere față de anul precedent și un profit de 28,9 milioane de lei, în creștere cu 43% față de 2020. În 2022, compania a bifat un plus de peste 10% la nivelul cifrei de afaceri, în contextul în care piața de snackuri sărate s-a majorat în primele zece luni ale anului trecut cu 17% în valoare și cu 2,6% în volume. Creșterea a fost condusă de chipsuri, specialități și produsele coapte, cu un avans între 4% și 8% în volum, în timp ce popcornul a raportat un declin de aproape 12% în volum.
Cu vânzări nete anuale de peste 2,5 miliarde de euro Intersnack Group este unul dintre cei mai importanți producători europeni de snackuri sărate, având o producție de peste 580.000 de tone. Intersnack este prezent în peste 29 de țări și operează 38 de unități de producție, una și pe piața locală, la Ghimbav (județul Brașov).