Mihai Ciurtin preia și conducerea operațiunilor Intersnack din Bulgaria

Mihai Ciurtin, Managing Director al Intersnack România, a fost promovat la nivel regional. Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, executivul a preluat și conducerea operațiunilor producătorului de snackuri și pe piața din Bulgaria. Mihai Ciurtin preia și conducerea operațiunilor Intersnack din Bulgaria

Mihai activează de peste 17 ani în industria bunurilor de larg consum, experiența sa fiind una complexă și completă dacă ne raportăm la mixul companiilor în care a activat, dar și la evoluția ierarhică. Momentul zero a fost în anul 1997, s-a alăturat echipei Efes. Apoi au urmat Bunge și Ferrero, unde a ocupat timp de opt ani funcția de Sales Director România, Moldova și Bulgaria.

Mihai s-a alăturat echipei Intersnack în mai 2020, aceasta fiind prima sa experiență la vârful unei companii. Intersnack este liderul pieței locale de snackuri sărate, compania activând în toate segmentele.


Citește și: Snackurile sărate, o piață în creștere prin puterea inovației


Potrivit celor mai recente date financiare disponibile, Intersnack România a obținut în 2021 o cifră de afaceri de 504 milioane de lei, în ușoară scădere față de anul precedent și un profit de 28,9 milioane de lei, în creștere cu 43% față de 2020. În 2022, compania a bifat un plus de peste 10% la nivelul cifrei de afaceri, în contextul în care piața de snackuri sărate s-a majorat în primele zece luni ale anului trecut cu 17% în valoare și cu 2,6% în volume. Creșterea a fost condusă de chipsuri, specialități și produsele coapte, cu un avans între 4% și 8% în volum, în timp ce popcornul a raportat un declin  de aproape 12% în volum.

Cu vânzări nete anuale de peste 2,5 miliarde de euro Intersnack Group este unul dintre cei mai importanți producători europeni de snackuri sărate, având o producție de peste 580.000 de tone. Intersnack este prezent în peste 29 de țări și operează 38 de unități de producție, una și pe piața locală, la Ghimbav (județul Brașov).

Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Cu o creștere susținută în valoare, dar și cu un avans moderat în volum, categoria snackurilor sărate a demonstrat reziliență în fața...
Mihai Ciurtin, Intersnack: 2023 va fi un an în care complexitatea și provocările se vor păstra
Mihai Ciurtin, Intersnack: 2023 va fi un an în care complexitatea și provocările se vor păstra
Deși pentru multe categorii 2022 a reprezentat un blocaj, piața de snackuri sărate se numără printre privilegiații care au reușit să crească...
Schimbări de management în retail & FMCG la început de an
Schimbări de management în retail & FMCG la început de an
2023 a început cu un val de numiri și plecări din companiile locale de retail & FMCG. Lactalis și Mondelēz au noi directori generali, Onur...
Snackurile sărate, o piață în creștere prin puterea inovației
Snackurile sărate, o piață în creștere prin puterea inovației
Cu un nivel anual de peste 100 de mii de tone și o valoare de mai bine de 700 milioane de euro, snackurile sărate s-au aflat pe un trend ascendent...
Andreea Marincescu preia conducerea operațiunilor de marketing ale Intersnack la nivel regional
Andreea Marincescu preia conducerea operațiunilor de marketing ale Intersnack la nivel regional
Intersnack, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de snackuri, a recrutat-o pe Andreea Marincescu pentru poziția de Marketing...
 Intersnack România are un nou Managing Director
Intersnack România are un nou Managing Director
Mihai Ciurtin este noul Managing Director al Intersnack România, companie ce deține în portofoliu branduri ca Chio, Fiesta, Pombar, Felix sau...