Orbico Group și Authentic Brands Group semnează un parteneriat pe termen lung pentru a conduce afacerea Champion în regiunea EMEA

La finalul anului 2024, Orbico Group (Orbico) și Authentic Brands Group (Authentic), o platformă globală de dezvoltare de branduri și licențiere, au anunțat un nou parteneriat de licențiere pentru emblematicul brand Champion. Această alianță strategică pune bazele unei colaborări pe termen lung care va debloca noi oportunități de creștere și dezvoltare pentru Champion și ambele companii în regiunea EMEA.

Orbico a încheiat cu Authentic o licență pentru zece ani (cu opțiuni de prelungire) pentru marca Champion pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa și va achiziționa, de asemenea, entitățile juridice Champion Europe și magazinele de vânzare cu amănuntul care operează în prezent Champion în EMEA, sub rezerva aprobărilor de reglementare necesare.

Champion Europe, cu sediul central în Carpi, Italia, operează în prezent în 36 de țări, are peste 1.300 de angajați și mai mult de 90 de magazine de vânzare cu amănuntul în întreaga regiune. Compania intenționează să își extindă în continuare prezența în Europa în următorii ani. Pentru Orbico, acest parteneriat strategic este o trambulină pentru extinderea operațiunilor sale pe toate piețele europene. Orbico își va valorifica expertiza și experiența de zeci de ani în distribuția mărcilor globale pentru a consolida afacerile puternice ale Champion pe mai multe piețe-cheie.

„Cunoaștem echipa Authentic de mulți ani, iar când a apărut oportunitatea de a prelua Champion, a fost logic să facem acest lucru împreună. Acest parteneriat marchează o etapă importantă pentru Orbico, pe măsură ce ne extindem la o scară mai largă în categoria stilului sportiv. Champion este un brand cu o moștenire incredibilă, iar noi suntem încântați să ne folosim expertiza pentru a-l ajuta să crească și mai puternic. Împreună cu Authentic, suntem pregătiți să facem din Champion brandul de îmbrăcăminte sportivă preferat de generațiile viitoare, aducând moștenirea și inovația sa unui număr mai mare de oameni decât oricând”, a spus Edward Malky, Chief Business Officer Beauty, Style and Salon Professional Orbico Group.

„Champion este o putere în Europa, cu o afacere bine stabilită și un public foarte fidel. Din momentul în care am achiziționat marca, Europa a fost în centrul strategiei noastre, iar identificarea partenerului potrivit pentru a conduce creșterea acesteia a fost esențială. Orbico s-a dovedit a fi cea mai bună alegere, datorită expertizei sale de neegalat și succesului dovedit cu mărci de talie mondială. Acest parteneriat reprezintă un pas îndrăzneț înainte în călătoria Champion și suntem încrezători că, împreună, vom ridica prezența brandului în regiunea EMEA, respectând moștenirea sa și transformându-l într-un simbol modern al inovației și stilului sportiv”, a adăugat Henry Stupp, președinte regional EMEA și India – Lifestyle.

Notorietatea Orbico s-a dovedit un atuu în construirea de parteneriate puternice și exclusive cu branduri de renume mondial, făcând din această abordare o parte integrantă a filosofiei de afaceri și a strategiei companiei pentru creștere și succes pe termen lung. Această formulă de succes dovedită a fost eficientă timp de peste 30 de ani, exemplificată prin colaborări de succes cu mărci globale precum P&G, PMI, Kellogg, Coty și altele. În ultimii ani, Orbico s-a concentrat strategic și a operat cu succes în categoria Sports Style, devenind distribuitor exclusiv pentru unele dintre cele mai importante mărci de încălțăminte din Europa Centrală și de Est, inclusiv Converse, Dr. Martens, Merrell și On, printre altele. Acest succes a motivat în continuare compania să exploreze noi categorii și să își extindă activitatea în diferite regiuni geografice.

Authentic Brands Group (Authentic) este o platformă unificată care integrează fuziunile și achizițiile, strategia de brand, creativitatea și inovația digitală pentru a debloca puterea portofoliului său global. Acesta conectează branduri emblematice de sport, lifestyle, divertisment și media cu cei mai buni parteneri pentru a optimiza valoarea pe termen lung pe piață. Generând vânzări anuale globale cu amănuntul de peste 32 de miliarde de dolari, mărcile Authentic au o amprentă extinsă în 150 de țări, incluzând peste 13.000 de magazine independente și shop-in-shop-uri și 400.000 de puncte de vânzare.

Portofoliul de mărci al Authentic include Shaquille O'Neal, David Beckham, Sports Illustrated, Dr. J, Greg Norman, Neil Lane, Thalia, Marilyn Monroe, Elvis Presley, Muhammad Ali, Reebok, Champion, Brooks Brothers, Barneys New York, Judith Leiber Couture, Ted Baker, Hunter, Vince, Hervé Léger, Frye, Nautica, Juicy Couture, Vince Camuto, Lucky Brand, Aéropostale, Forever 21, Nine West, Sperry, Rockport, Eddie Bauer, Boardriders, Quiksilver, Billabong, Roxy, DC Shoes, RVCA, Spyder, Volcom, Prince, Izod, Van Heusen, Hart Schaffner Marx și Thomasville.

Orbico Group este distribuitor lider în Europa care operează în 24 de țări și deservește peste 400 de milioane de consumatori. Fondat în Elveția în 1987 și deținut de Branko Roglić, Orbico a devenit un partener de încredere pentru brandurile globale din șase sectoare de activitate cheie: FMCG, Beauty, Style & Salon Professional, Supply Solutions & Services și Turism.

Cu o echipă de peste 9.000 de angajați, compania se angajează să ofere soluții inovatoare și să promoveze parteneriate pe termen lung, bazate pe valoare.

Articol susținut de Interbrands Orbico

Ioana Boghenco preia o nouă poziție în Orbico, grup cu afaceri de 3,7 mld. euro
Ioana Boghenco preia o nouă poziție în Orbico, grup cu afaceri de 3,7 mld. euro
Ioana Boghenco, care în ultimii patru ani a ocupat poziția de Director General în cadrul Orbico România și care a coordonat fuziunea dintre...
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Interbrands Orbico, liderul industriei locale de distribuție, lansa în urmă cu un an propria platformă de comerț online pentru clienții de tip...
Ioana Boghenco sau definiția unui macromanager
Ioana Boghenco sau definiția unui macromanager
Există o linie fină între a cita fragmente din cărți de leadership și a fi un lider real și autentic. Experiența de peste 20 de ani în...
Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico
Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico
Interbrands Orbico anunță finalizarea proiectului de fuziune prin absorbție prin care Interbrands a preluat companiile locale ale grupului...