Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico

Interbrands Orbico anunță finalizarea proiectului de fuziune prin absorbție prin care Interbrands a preluat companiile locale ale grupului Orbico din România, respectiv Orbico SRL, Orbico Beauty SRL și Professional Brands Marketing & Distribution SRL. Astfel, Interbrands Orbico, numele prin care va opera compania nou creată, devine cel mai important jucător pe piața de distribuție FMCG din România, cu o cifră de afaceri de 800 de milioane de euro. Obiectivul Interbrands Orbico este de a depăși pragul de 1 miliard de euro în perioada următoare.

În urma fuziunii la nivel local, România devine cea mai mare și una dintre cele mai importante piețe din grup, având oportunitatea să valorifice la potențial crescut sinergiile, investițiile și indicatorii financiari rezultați, atât în beneficiul companiei, cât și al partenerilor săi. Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico

Compania aduce clienților un portofoliu integrat care însumează peste 200 de branduri și 12.000 de produse din categorii precum tutun, parfumerie, uz casnic, alimentare și non-alimentare. Printre partenerii din portofoliul Interbrands Orbico se numără Philip Morris, Procter & Gamble, Bolton (Rio Mare), Lindt, Kellogg's (Pringles), Duracell, Fater (Ace), Klintensiv, Dalli (Bonux), Tchibo, Wella, Coty, Converse, Revlon.

Managementul companiei reunește membri cu competențe profesionale în marketing, vânzări și logistică, respectiv Ioana Boghenco - Președinte al Consiliului de Administrație și Director General, Ivanka Ivanova - membru al Consiliului și Director Operațiuni, și Laurențiu Lăcătușu - membru al Consiliului și Director Comercial.

„Suntem încrezători în noul început, în oportunitățile create de această unire de forțe, atât în beneficiul partenerilor noștri, cât și al companiei. Misiunea noastră este să aducem valoare pentru oamenii noștri, parteneri, clienți, consumatori și societate, oferind soluții complete, pregătite pentru viitor, în industriile de FMCG și Beauty. <>, aceasta este deviza noastră. Aducem valoare prin soluțiile digitale și logistice oferite, printr-o gamă foarte largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță. Principalele beneficii ale fuziunii constau în utilizarea la potențial maxim a sinergiilor, cu scopul dezvoltării și îmbunătățirii serviciilor, modernizarea proceselor și a sistemelor, eficientizarea capacităților logistice și maximizarea potențialului canalelor de distribuție pentru toate brandurile din portofoliu”, a spus Ioana Boghenco, Director General al Interbrands Orbico.

Compania vizează trei mari direcții de dezvoltare pentru viitorul apropiat: lansarea platformei digitale business-to-business, automatizarea fluxurilor și capabilităților logistice și implementarea unor noi modele de business conexe distribuției convenționale. Totodată, atenția la nevoile angajaților reprezintă o prioritate, astfel încât cei peste 2.000 de angajați ai companiei vor putea beneficia de noi oportunități de specializare și dezvoltare profesională, atât la nivel local, cât și regional, în vederea motivării continue a organizației.

Tranzacția prin care Grupul Orbico a achiziționat pachetul majoritar al Interbrands Marketing & Distribution s-a finalizat în august 2019. Grupul Orbico, deținut de omul de afaceri croat Branko Roglic, este lider pe piața distribuției de produse de larg consum din Europa, cu o cifră de afaceri anuală de aproximativ 3 miliarde de euro.
 

Mario Matic
Mario Matic, Interbrands Orbico România: O parte a viitorului este deja aici
Dacă în trecut, cu un singur magazin mare puteai acoperi un oraș, o regiune sau o zonă, astăzi, cu un singur magazin digital poți acoperi...
Ioana Boghenco preia o nouă poziție în Orbico, grup cu afaceri de 3,7 mld. euro
Ioana Boghenco preia o nouă poziție în Orbico, grup cu afaceri de 3,7 mld. euro
Ioana Boghenco, care în ultimii patru ani a ocupat poziția de Director General în cadrul Orbico România și care a coordonat fuziunea dintre...
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Interbrands Orbico, liderul industriei locale de distribuție, lansa în urmă cu un an propria platformă de comerț online pentru clienții de tip...
Ioana Boghenco sau definiția unui macromanager
Ioana Boghenco sau definiția unui macromanager
Există o linie fină între a cita fragmente din cărți de leadership și a fi un lider real și autentic. Experiența de peste 20 de ani în...
Un an cu (prea) multe necunoscute pentru piața de distribuție
Un an cu (prea) multe necunoscute pentru piața de distribuție
Pentru piața locală de distribuție, revenită la viteză normală după anii 2020-2021, pare că anul trecut a fost doar unul de repaus. Nu...
Reinventare în distribuție, pariul pentru un business de 1 mld. euro
Reinventare în distribuție, pariul pentru un business de 1 mld. euro
În luna octombrie, Interbrands Orbico anunța finalizarea proiectului de fuziune prin absorbție prin care Interbrands prelua companiile locale ale...