Interbrands Orbico lansează o nouă platformă de comerț online
Interbrands Orbico, liderul pieței de distribuție din România, a lansat la începutul lunii iulie Oshop.market, o nouă platformă de comerț online pe zona B2B2C. „O platformă cu aceeași esență a existat în Interbands Orbico, iar Oshop.market este un concept nou care continuă călătoria începută în urmă cu zece ani. Există o zonă neexplorată, cu multe oportunități, cea de B2B2C și fiind o companie inovatoare, orientată spre digitalizare și cu un grad de flexibilitate ridicat, considerăm că este momentul oportun să accesam acest white space”, a declarat pentru Progresiv Andreea Constantinică, Business Unit Director.
Dezvoltarea platformei este un proiect început la finalul anului 2022 și s-a desfășurat în același timp cu schimbarea ERP-ului, migrând de la vechiul sistem la SAP.
„Cele două concepte care au stat la baza proiectului nostru sunt beneficiul adițional pentru angajații companiilor partenere și pentru angajații noștri împreună cu eficientizarea timpului. Beneficiul suplimentar pentru angajați este dat de faptul că produsele achiziționate din platformă pot fi achitate în ziua în care se încasează salariul, conceptul cunoscut în limbajul colocvial ca “plata la salariu”. Despre eficientizarea timpului nu cred că sunt prea multe de spus, faptul că putem să petrecem mai mult timp cu cei dragi folosind platforma pentru a achiziționa produsele necesare este ceva ce ne dorim cu toții”, a explicat Andeeea Constantinică.
În acest moment, sortimentația disponibilă este formată din produse din majoritatea categoriilor din FMCG, atât food, cât și non-food. Nu sunt listate produse din categoria congelate sauf resh, urmând ca în curând să fie adăugate în platformă produse din categoria de beauty și salon professional.
Interbrands Orbico România a încheiat anul 2023 cu o cifra de afaceri de 1,2 miliarde de euro, cu un miliard de euro mai mult decât vânzările separate ale celor patru companii înregistrate în 2020. În ceea ce privește obiectivele pe termen mediu, Mario Matic, managerul care a preluat la începutul acestui an conducerea companiei pe plan local, a vorbit despre existența unui plan strategic pe trei ani pentru toate companiile din grup, inclusiv pentru Interbrands Orbico România, care include o creștere constantă a cifrei de afaceri de aproximativ 10% pe an și un avans stabil al profitabilității.