Interbrands Orbico lansează o nouă platformă de comerț online

Interbrands Orbico, liderul pieței de distribuție din România, a lansat la începutul lunii iulie Oshop.market, o nouă platformă de comerț online pe zona B2B2C. „O platformă cu aceeași esență a existat în Interbands Orbico, iar Oshop.market este un concept nou care continuă călătoria începută în urmă cu zece ani. Există o zonă neexplorată, cu multe oportunități, cea de B2B2C și fiind o companie inovatoare, orientată spre digitalizare și cu un grad de flexibilitate ridicat, considerăm că este momentul oportun să accesam acest white space”, a declarat pentru Progresiv Andreea Constantinică, Business Unit Director. oshop

Dezvoltarea platformei este un proiect început la finalul anului 2022 și s-a desfășurat în același timp cu schimbarea ERP-ului, migrând de la vechiul sistem la SAP.

„Cele două concepte care au stat la baza proiectului nostru sunt beneficiul adițional pentru angajații companiilor partenere și pentru angajații noștri împreună cu eficientizarea timpului. Beneficiul suplimentar pentru angajați este dat de faptul că produsele achiziționate din platformă pot fi achitate în ziua în care se încasează salariul, conceptul cunoscut în limbajul colocvial ca “plata la salariu”. Despre eficientizarea timpului nu cred că sunt prea multe de spus, faptul că putem să petrecem mai mult timp cu cei dragi folosind platforma pentru a achiziționa produsele necesare este ceva ce ne dorim cu toții”, a explicat Andeeea Constantinică.

În acest moment, sortimentația disponibilă este formată din produse din majoritatea categoriilor din FMCG, atât food, cât și non-food. Nu sunt listate produse din categoria congelate sauf resh, urmând ca în curând să fie adăugate în platformă produse din categoria de beauty și salon professional.

Interbrands Orbico România a încheiat anul 2023 cu o cifra de afaceri de 1,2 miliarde de euro, cu un miliard de euro mai mult decât vânzările separate ale celor patru companii înregistrate în 2020. În ceea ce privește obiectivele pe termen mediu, Mario Matic, managerul care a preluat la începutul acestui an conducerea companiei pe plan local, a vorbit despre existența unui plan strategic pe trei ani pentru toate companiile din grup, inclusiv pentru Interbrands Orbico România, care include o creștere constantă a cifrei de afaceri de aproximativ 10% pe an și un avans stabil al profitabilității.

Mario Matic
Mario Matic, Interbrands Orbico România: O parte a viitorului este deja aici
Dacă în trecut, cu un singur magazin mare puteai acoperi un oraș, o regiune sau o zonă, astăzi, cu un singur magazin digital poți acoperi...
Ioana Boghenco preia o nouă poziție în Orbico, grup cu afaceri de 3,7 mld. euro
Ioana Boghenco preia o nouă poziție în Orbico, grup cu afaceri de 3,7 mld. euro
Ioana Boghenco, care în ultimii patru ani a ocupat poziția de Director General în cadrul Orbico România și care a coordonat fuziunea dintre...
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Interbrands Orbico, liderul industriei locale de distribuție, lansa în urmă cu un an propria platformă de comerț online pentru clienții de tip...
Ioana Boghenco sau definiția unui macromanager
Ioana Boghenco sau definiția unui macromanager
Există o linie fină între a cita fragmente din cărți de leadership și a fi un lider real și autentic. Experiența de peste 20 de ani în...
Reinventare în distribuție, pariul pentru un business de 1 mld. euro
Reinventare în distribuție, pariul pentru un business de 1 mld. euro
În luna octombrie, Interbrands Orbico anunța finalizarea proiectului de fuziune prin absorbție prin care Interbrands prelua companiile locale ale...
Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico
Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico
Interbrands Orbico anunță finalizarea proiectului de fuziune prin absorbție prin care Interbrands a preluat companiile locale ale grupului...