Volumele AB InBev bifează în T2 cea mai mare creștere din ultimii cinci ani
AB InBev, cel mai mare jucător din industria globală a berii, a raportat în cel de-al doilea trimestru cea mai bună performanță în ceea ce privește volumele vândute din ultimii cinci ani, arată raportul financiar al companiei.
Producătorul brandurilor Beck’s și Budweiser a afișat o creștere a volumelor de 2,1%, cu o evoluție puternică în țări precum Brazilia, Australia, Mexic și Columbia. Veniturile pentru intervalul analizat au crescut cu 6,2% până la 13,9 miliarde de dolari. La nivelul pieței din SUA compania a înregistrat o creștere a veniturilor de 1,8%, pe fondul premiumizării portofoliului, în timp ce segmentul mainstream rămâne sub presiune în condițiile în care consumatorii optează pentru produse cu un preț mai mare.
Totodată, creșterea businessului din China, de 7,1%, a fost susținută de brandurile super-premium Corona și Hoegaarden, care și-au majorat vânzările cu peste 10%.
Producătorul a anunțat recent că a vândut businessul din Australia, Carlton & United Breweries, pentru 11,3 miliarde de dolari, cumpărătorul fiind grupul Asahi. Asahi nu este la prima achiziție a unor active deținute de AB InBev. În 2017, japonezii au preluat mai multe afaceri intrate în portofoliul AB InBev după fuziunea acestuia cu SABMiller, printre care și Ursus Breweries, numărul 1 pe piața berii din România, într-o tranzacție de 7,3 miliarde de euro.
AB InBev, cu sediul la Leuven, în Belgia, este cel mai mare producător de bere, controlând aproximativ o treime din piața mondială a berii.