AB InBev achiziționează un producător de bere din SUA

AB InBev, cel mai mare jucător din industria globală a berii, intenționează să se extindă pe piața din Statele Unite ale Americii prin achiziția Platform Beer Co., scrie Foodbev.com. AB InBev achiziționează un producător de bere din SUA

Fondată în anul 2014, de antreprenorii Paul Benner și Justin Carson, Platform Beer Co a fost gândită inițial drept o berărie tradițională. În prezent, compania deține patru unități de producție în Ohio și creează peste 200 de sortimente de bere anual.

Luna trecută, AB InBev a vândut subsidiara din Australia către grupul japonez Asahi pentru 11,3 miliarde de dolari.

AB InBev, cu sediul la Leuven, în Belgia, este cel mai mare producător de bere, controlând aproximativ o treime din piața mondială a berii. Producătorul brandurilor Beck’s și Budweiser a afișat o creștere a volumelor de 2,1%, cu o evoluție puternică în țări precum Brazilia, Australia, Mexic și Columbia. Veniturile pentru intervalul analizat au crescut cu 6,2% până la 13,9 miliarde de dolari. La nivelul pieței din SUA compania a înregistrat o creștere a veniturilor de 1,8%, pe fondul premiumizării portofoliului, în timp ce segmentul mainstream rămâne sub presiune în condițiile în care consumatorii optează pentru produse cu un preț mai mare.

Ground Zero intră în retail cu un nou brand de bere și țintește un avans de 15% a veniturilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Ground Zero intră în retail cu un nou brand de bere și țintește un avans de 15% al veniturilor
Producătorul de bere artizanală Ground Zero, activ pe piața din România de zece ani, intră în segmentul berilor de volum prin lansarea...
abinbev_1
AB InBev nu poate să facă exit din Rusia
Gigantul belgian AB InBev caută soluții pentru vânzarea operațiunilor din Rusia, însă autoritățile locale nu vor să dea undă verde unei...
AB InBev investește milioane de euro în portofoliul de bere fără alcool
AB InBev investește milioane de euro în portofoliul de bere fără alcool
În contextul în care categoria berii fără alcool experimentează una dintre cele mai rapide creșteri, AB InBev investește milioane de euro în...
Producătorul Stella Artois, performanță peste estimările analiștilor în T3
Producătorul Stella Artois, performanță peste estimările analiștilor în T3
Vânzările înregistrate de Anheuser-Busch InBev în trimestrul al treilea din acest an au depășit estimările analiștilor și au dus...
AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un mld. euro
AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un mld. euro
Anheuser-Busch InBev, liderul pieței de bere la nivel mondial, ia în considerare vânzarea unor branduri pe care le comercializează în Germania...
Volumele AB InBev bifează în T2 cea mai mare creștere din ultimii cinci ani
Volumele AB InBev bifează în T2 cea mai mare creștere din ultimii cinci ani
AB InBev, cel mai mare jucător din industria globală a berii, a raportat în cel de-al doilea trimestru cea mai bună performanță în ceea ce...