Producătorul Stella Artois, performanță peste estimările analiștilor în T3
Vânzările înregistrate de Anheuser-Busch InBev în trimestrul al treilea din acest an au depășit estimările analiștilor și au dus producătorul în punctul în care revizuiește în creștere prognoza de profit pentru 2021.
În lunile de vară, volumele totale au crescut cu 3,4%, în timp ce analiștii se așteptau la o scădere ușoară de 0,1%, potrivit ziarului belgian De Tijd, citat de Retail Detail.
AB InBev nu numai că a înregistrat volume mai mari, dar a făcut acest lucru în timp ce a crescut prețurile. Ca urmare, veniturile trimestriale au crescut organic cu 7,9%, la 14,3 miliarde de dolari (12,3 miliarde de euro). Venitul pe hectolitru a crescut cu 4,3%.
Profitul brut din exploatare a crescut cu 3%, până la 5,2 miliarde de dolari (4,5 miliarde de euro), în timp ce analiștii estimau o scădere de 2%. Producătorul de bere a reușit acest lucru în ciuda faptului că s-a confruntat cu fluctuații valutare nefavorabile și costuri mai mari în lanțul de aprovizionare, cât și pentru materii prime pe anumite piețe.
Citește și
AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un miliard de euro
În cazul mărcilor globale, Budweiser, Stella Artois și Corona, veniturile cumulate au crescut în medie cu 5,0% și cu 9,3% în afara piețelor de origine. Mărcile mainstream au dus la creșterea veniturilor cu 4%, câștigând cotă de piață în majoritatea piețelor principale, potrivit raportului financiar, iar portofoliul premium a contribuit cu 11%.