Producătorul Stella Artois, performanță peste estimările analiștilor în T3

Vânzările înregistrate de Anheuser-Busch InBev în trimestrul al treilea din acest an au depășit estimările analiștilor și au dus producătorul în punctul în care revizuiește în creștere prognoza de profit pentru 2021.

În lunile de vară, volumele totale au crescut cu 3,4%, în timp ce analiștii se așteptau la o scădere ușoară de 0,1%, potrivit ziarului belgian De Tijd, citat de Retail Detail. Producătorul Stella Artois, performanță peste estimările analiștilor în T3

AB InBev nu numai că a înregistrat volume mai mari, dar a făcut acest lucru în timp ce a crescut prețurile. Ca urmare, veniturile trimestriale au crescut organic cu 7,9%, la 14,3 miliarde de dolari (12,3 miliarde de euro). Venitul pe hectolitru a crescut cu 4,3%.

Profitul brut din exploatare a crescut cu 3%, până la 5,2 miliarde de dolari (4,5 miliarde de euro), în timp ce analiștii estimau o scădere de 2%. Producătorul de bere a reușit acest lucru în ciuda faptului că s-a confruntat cu fluctuații valutare nefavorabile și costuri mai mari în lanțul de aprovizionare, cât și pentru materii prime pe anumite piețe.


Citește și

AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un miliard de euro


În cazul mărcilor globale, Budweiser, Stella Artois și Corona, veniturile cumulate au crescut în medie cu 5,0% și cu 9,3% în afara piețelor de origine. Mărcile mainstream au dus la creșterea veniturilor cu 4%, câștigând cotă de piață în majoritatea piețelor principale, potrivit raportului financiar, iar portofoliul premium a contribuit cu 11%.  

„În trimestrul al treilea, volumele vândute și veniturile înregistrate au depășit atât nivelul din 2020, cât și pe cel din 2019, înainte de pandemie, datorită investițiilor în mărcile noastre și transformării digitale accelerate”, a declarat Michel Doukeris, CEO AB InBev, citat de Retail Detail.
 
În aceste condiții, executivul a anunțat că se aștepta ca acest an să se încheie cu un profit de cel puțin 10%. Până acum, liderul pieței de bere la nivel mondial și-a asumat o creștere a EBITDA de 8 până la 12% pentru întregul an.
2022, un nou an record pe segmentul industrial
2022, un nou an record pe segmentul industrial
Numărul retailerilor internaționali care au ales să implementeze și să consolideze hub-uri logistice în țara noastră se află pe un trend...
AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un mld. euro
AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un mld. euro
Anheuser-Busch InBev, liderul pieței de bere la nivel mondial, ia în considerare vânzarea unor branduri pe care le comercializează în Germania...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...
Vânzările producătorului Stella Artois, susținute de comenzile online în Q3
Vânzările producătorului Stella Artois, susținute de comenzile online în Q3
În ciuda crizei sanitare, Anheuser-Busch InBev a înregistrat vânzări în creștere în intervalul iulie – septembrie, spre deosebire de...