Vânzările de bere ale SABMiller în Europa au scăzut cu 8% în T2

Deşi veniturile producătorului de bere şi băuturi răcoritoare SABMiller au crescut cu 3% în primul trimestru al anului financiar 2016 (aprilie-iunie 2015), veniturile şi volumele de bere obţinute în Europa au scăzut cu 4%, respectiv 8% în acest interval. În România, grupul a a obținut, în acest interval, o creștere a veniturilor de până în 5%. Vânzările de bere ale SABMiller în Europa au scăzut cu 8% în T2

Grupul a menţionat că a avut un trimestru cu multe provocări pe pieţele cheie din Europa, în contextul unor rezultate bune obţinute în aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, veniturile SABMiller au scăzut în Republica Cehă şi Slovacia cu 6%, în timp ce în Polonia veniturile au scăzut cu 17%, pe o piaţă în scădere.

Veniturile grupului au scăzut cu 4% în Marea Britanie, dar au crescut uşor în Italia, cu 1%.

SABMiller este prezent în România prin intermediul Ursus Breweries, cel mai mare jucător de pe piaţa românească în funcţie de cifra de afaceri, de 1,4 miliarde de lei (320 de milioane de euro) în anul calendaristic 2014.

Grupul, cu acţionariat sud-african şi american, are în jur de 69.000 de angajaţi în peste 80 de ţări. În anul financiar încheiat  la 31 martie 2015, SAB Miller a înregistrat venituri de peste 26 de miliarde de dolari.

bere
Berarii și triunghiul inflație, fiscalitate, vânzări în scădere
După ce 2023 a reprezentat al doilea an consecutiv în care volumele pieței berii s-au contractat, începutul lui 2024 oscilează între un...
Purcari, venituri în creștere în T1, dar profit în scădere
Purcari, venituri în creștere în T1, dar profit în scădere
Purcari Wineries PCL, principalul producător de vin din Europa Centrală și de Est, a încheiat primul trimestru din acest an cu venituri în...
Piața berii din România s-a întors în 2022 la volumele înregistrate cu șase ani în urmă
Piața berii din România s-a întors în 2022 la volumele înregistrate cu șase ani în urmă
Volumul pieței berii din România a înregistrat o scădere de 5% în 2022 comparativ cu anul anterior, însemnând 15,8 milioane hl, nivel similar...
Carlsberg, venituri în creștere în prima jumătate a acestui an, dar sub așteptări în T2
Carlsberg, venituri în creștere în prima jumătate a acestui an, dar sub așteptări în T2
Carlsberg a raportat venituri sub așteptări pentru al doilea trimestru din acest an în ciuda revenirii vânzărilor în baruri și restaurante....
Ursus Breweries îl numește pe Richard Heerink în rolul de Vicepreședinte Strategy & Insights
Ursus Breweries îl numește pe Richard Heerink în rolul de Vicepreședinte Strategy & Insights
Richard Heerink, manager cu peste 15 ani de experiență în industria berii, s-a alăturat echipei de conducere a Ursus Breweries în calitate de...
Creșteri pe linie în topul producătorilor de bere în 2021
Creșteri pe linie în topul producătorilor de bere în 2021
2021 a fost un an cu creșteri pe linie pentru cei mai importanți jucători din piața berii, principalul ”vinovat” care a readus businessurile...