Unilever duce brandul Delikat în zona de congelate, extinzându-și astfel portofoliul în categorie

Unilever a lansat o serie de produse congelate sub brandul Delikat, nume cu o mare recunoaștere pe piața locală. Astfel, producătorul își extinde portofoliul în categoria pe care a intrat odată cu preluarea brandului Bonanza de la Betty Ice. Unilever comercializează și prăjituri și torturi congelate sub brandul La Dulceria. Unilever duce brandul Delikat în zona de congelate, extinzându-și astfel portofoliul în categorie

“Categoria de congelate este cu adevărat concurențială, însă noi am avut întotdeauna consumatorii în minte. Am dorit să le putem oferi un produs de calitate care să le ușureze modul în care gătesc, în această perioadă în care timpul este foarte important și nevoia de a petrece timpul cu cei dragi, mai mult decât în bucătărie, este principalul scop al oamenilor”, motivează reprezentanții Unilever decizia de a lansa produsele. “Ne ajută de altfel și brandul Delikat, un brand cunoscut și prezent în casele românilor de peste 45 de ani și care este lider în două categorii mari de condimente universale. Delikat este cunoscut pentru legumele și verdețurile uscate natural, care îți garantează un gust desăvârșit, așa că intrarea în categoria de legume congelate a fost o mișcare firească pentru noi.”

În prezent, portofoliul constă în 5 sortimente de legume congelate, dar Unilever are în vedere extinderea acestui sortiment tot cu produse din sfera legumelor congelate. Astfel, gama Delikat conține următoarele produse: mazăre, fasole verde, fasole galbenă, un mix pentru ciorbă și un mix pentru tigaie. Toate au un gramaj de 400 de grame, iar mazărea este oferită și la gramajul de 900 de grame.

“Am creionat acest portofoliu pentru toți consumatorii de legume congelate, indiferent dacă aceștia obișnuiesc să cumpere din retailul modern sau din cel tradițional; targetăm astfel întreaga piață cu produsele noastre”, transmit cei de la Unilever. Potrivit acestora, retailul independent nu are doar potențial, dar este și unul dintre obiectivele companiei, iar echipa dedicată de vânzări a reușit până în prezent “o implementare perfectă a proiectului.”

Dacă în comerțul tradițional targetul de implementare a fost deja depășit, în cazul IKA produsele sunt încă în curs de listare, urmând a fi disponibile la toți retailerii mari.

Toate produsele din gama Delikat sunt cultivate și ambalate local, lucru specificat și pe pachet. “Acestea sunt culese în sezon, alese cu grijă și congelate rapid pentru a-și păstra toate proprietățile nutriționale și gustul proaspăt.”

Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Divizia de înghețată a Unilever urmează să se desprindă de compania-mamă devenind un business de sine stătător, în condițiile în care...

În ceea ce privește estimări de vânzări sau rezultatele lansării, reprezentanții companiei spun că este prea devreme pentru a oferi astfel de date, ținând cont că în multe locații produsele de abia au ajuns pe rafturi, adăugând că sunt mulțumiți de ritmul în care înaintează cu lansarea.

 Aquila lansează o campanie integrată de promovare pentru Gradena
Aquila lansează o campanie integrată de promovare pentru Gradena
Aquila, lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova,...
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploiești. Compania a extins fabrica de produse alimentare de la...
Legumele și fructele congelate, o categorie pe drumul spre maturizare
Legumele și fructele congelate, o categorie pe drumul spre maturizare
Susținută puternic de perioada de lockdown, piața de legume și fructe congelate continuă să rămână pe un trend ascendent, creșterea...
Pandemia și trendul de sănătos, factorii care au dezghețat vânzările de congelate
Pandemia și trendul de sănătos, factorii care au dezghețat vânzările de congelate
Cu o valoare estimată la 1 miliard de lei pentru consumul casnic, piața produselor congelate a devenit anul acesta mult mai atractivă pentru...