Unilact estimează o creștere cu 25% a afacerilor în 2015

Producătorul de brânzeturi Unilact Transilvania estimează o creștere cu 25% a afacerilor în acest an, la circa 15 milioane de lei, pe fondul creșterii livrărilor la export, a declarat pentru revista Progresiv, Marius Bîcu, Managing Partner Unilact (foto). Unilact estimează o creștere cu 25% a afacerilor în 2015

”Noi suntem  la capacitate maximă cu producția. Dacă anul trecut produceam 10 tone de lapte pe zi, acum producem 15 tone pe zi, tot laptele fiind utilizat pentru fabricarea brânzeturilor”, a adăugat Marius Bîcu.

Chiar dacă lucrează la capacitate maximă, Marius Bîcu spune că nu este momentul pentru a face investiții majore în extinderea capacității de producție a Unilact. ”Facem investiții doar în limita profitului reinvestit, pentru a fi scutiți de plata impozitului pe profit. Anul acesta ne așteptăm, de altfel, și la o creștere a profitabilității. Dacă anul trecut marja de profit a fost de 7%, anul acesta ne așteptăm să ajungă la 10%”, a mai spus managerul Unilact.

Compania, care deține brandurile Unilact și De la Ferma, este un business integrat. Unilact Transilvania deține mai multe terenuri agricole pe care cultivă furajele cu care sunt crescute animalele, de la care provine cea mai mare parte a laptelui procesat în fabrica de brânzeturi Unilact din localitatea Unirea din județul Alba.

Unilact livrează peste jumătate din producție la export, cele mai mari piețe fiind Spania și Italia. Cel mai mult au crescut însă exporturile către Anglia în acest an. Pentru export, Unilact a dezvoltat gama Pachet de Acasă, care pune accentul pe identitatea românească a produselor.

”Marca  Pachet de Acasă o avem de vreo patru ani, însă anul acesta a trecut printr-un proces de rebranding, gândit special pentru comunitățile românești de afară”, a mai spus Marius Bîcu.

Producătorul Lăptăria cu caimac și-a adâncit pierderile în 2023, până la 2,3 mil. lei
Producătorul Lăptăria cu caimac și-a adâncit pierderile în 2023, până la 2,3 mil. lei
Agroserv Măriuţa, producătorul brandului Lăptăria cu caimac, a raportat anul trecut o cifră de afaceri de aproape 80 de milioane de lei, în...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Cum vrea Ferma cu Omenie să își majoreze afacerile cu un ritm de 5 ori mai mare decât în 2021
Cum vrea Ferma cu Omenie să își majoreze afacerile cu un ritm de 5 ori mai mare decât în 2021
Dacă anul trecut ritmul de creștere a afacerilor Fermei cu Omenie a fost de 16%, departe de obiectivele setate inițial, pentru 2022 compania are...
Brânzeturile, o categorie care iese din galantare înspre zona de consum de comoditate
Brânzeturile, o categorie care iese din galantare înspre zona de consum de comoditate
În comerț, aproape trei din 10 kilograme de brânzeturi se vând la galantare, după cum arată datele Nielsen Retail Audit pentru perioada aprilie...
Premieră pentru Unilact: exporturile au depășit vânzările interne
Premieră pentru Unilact: exporturile au depășit vânzările interne
Unilact Transilvania, producătorul brandului de lactate De la Ferma, a înregistrat anul trecut, în premieră, vânzări mai mari la export decât...
Proprietarul De la Ferma vrea să vândă în SUA, Canada și Israel din 2018
Proprietarul De la Ferma vrea să vândă în SUA, Canada și Israel din 2018
Marius Bîcu, antreprenorul care deține Unilact Transilvania, producătorul brandului de lactate De la Ferma, are pe lista de priorități pentru...