Sarantis preia distribuția brandului Tesori d'Oriente

Sarantis a preluat începând cu luna octombrie importul și distribuția brandului Tesori d'Oriente, deținut de compania italiană Conter. Produsele Tesori d'Oriente sunt disponibile în șase game diferite: Hammam, Aegyptus, Smirnă, Royal Oud, Floare de Lotus și Mosc Alb. Sarantis preia distribuția brandului Tesori d'Oriente

Gamele Hammam și Aegyptus sunt compuse din cinci produse (cremă de baie, gel de duș, cremă de corp, deodorant și apă de toaletă), având aromă de iasomie și flori de portocal, respectiv parfum floral, condimentat. Produsele Tesori d'Oriente Smirnă au un parfum exotic și sunt disponibile sub formă de cremă de baie, apă de toaletă, deodorant, gel de duș și cremă de corp. Gama Royal Oud conține cremă de baie, apă de toaletă și gel de duș, produsele având aromă florală-orientală. Gamele Floare de lotus și Mosc alb conțin cremă de baie, apă de toaletă, deodorant, gel de duș și cremă de corp.

Produsele Tesori d'Oriente vor fi disponibile în magazinele Carrefour, Cora și Mega Image. 

Tesori d'Oriente este un brand deținut de compania Conter, parte a grupului Sodalis, un jucător important pe piața italiană de produse de îngrijire personală și a locuinței.

Sarantis Group activează pe piața bunurilor de larg consum încă din anul 1930 și are subsidiare în nouă țări europene: Polonia, România, Bulgaria, Serbia, Cehia, Ungaria, Macedonia, Bosnia și Portugalia. Pe piața locală Sarantis este prezent din anul 1996 și comercializează brandurile STR8, B.U., C-Thru, Fino și Elmiplant. În prima jumătate a anul 2015, Sarantis România a înregistrat o cifră de afaceri de 19,13 milioane de euro, în creștere cu 8,77% față de aceeași perioadă a anului 2014.

Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Cremeria, un business compatibil cu o rutină sănătoasă de beauty
Cremeria, un business compatibil cu o rutină sănătoasă de beauty
Farmacistă de profesie, Daniela Mincu a pornit businessul Cremeria din dorința de a aduce pe piața de cosmetice produse de îngrijire a tenului cu...
Cosmetic Plant relansează gama Vitamin C Plus
Cosmetic Plant relansează gama Vitamin C Plus
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, introduce trei produse noi în gama Vitamin C Plus, gamă care are la...
Tartinabilele, o piață cu evoluții diametral opuse
Tartinabilele, o piață cu evoluții diametral opuse
Sub impactul majorărilor de preț, producătorii și distribuitorii activi în categoria tartinabilelor mizează pe inovații și modificări de...
Keff, brand israelian de geluri de duș, intră pe piața românească
Keff, brand israelian de geluri de duș, intră pe piața românească
Începând cu luna octombrie, Sano România distribuie pe piața românească brandul de geluri de duș pentru tineri și adolescenți Keff, un...
O categorie cu potențial de creștere double digit
O categorie cu potențial de creștere double digit
Dacă dezinfectanții au reușit să urce rapid în topul celor mai căutate produse, la fel de bine s-au descurcat și produsele destinate...