Keff, brand israelian de geluri de duș, intră pe piața românească

Începând cu luna octombrie, Sano România distribuie pe piața românească brandul de geluri de duș pentru tineri și adolescenți Keff, un brand din Israel, lansat în 1992.  Keff, brand israelian de geluri de duș, intră pe piața românească

Gelurile de duș Keff vin într-o gamă variată de arome de înghețată, precum Jelly Beans, Cookies & Cream, Fluffy Marshmallow, Mango Sorbet și Salty Caramel, alături de aromele clasice, ce includ Vanilla & Coconut, Milk & Honey, Lavender și Rose & Kukui Oil. Produsele sunt disponibile în majoritatea rețelelor comerciale, în magazinele tradiționale, în magazinele online și în alte magazine partenere Sano.

“Brandul Keff urmărește să deservească un segment de public care, în prezent, în România, nu este acoperit și să ofere produse de baie create special pentru membrii Generației Z. Astfel, acordăm o atenție sporită unui public cu dorințe foarte specifice, care vrea să facă dintr-un duș sau o baie o experiență”, declară Denisa Mărculescu, Marketing Manager Sano România.

Brandul Keff a fost lansat în 1992, în Israel, și a devenit, de atunci, lider pe segmentul de produse de baie și duș. Keff oferă o gamă variată de produse accesibile și încă de la început a urmărit să atragă un public tânăr, în trend, prin produse inovatoare și un limbaj fresh. 

În România, Sano este prezent de mai bine de 15 ani și are un portofoliu de peste 400 de produse într-o varietate de categorii: articole de toaletă și igienă personală, pentru adulți și bebeluși, produse de curățenie și mentenanță, detergent pudră, gel și balsamuri de rufe, insecticide și pesticide, produse din hârtie și produse dedicate segmentului HoReCa și industrial. Parte din grupul internațional Sano Bruno’s Enterprises sunt și brandurile de cosmetică Softcare, Careline și Natural Formula.

Sano este o afacere înființată în urmă cu 50 de ani, într-o mică hală de pe Strada Levanda din Tel Aviv, unde Bruno Landsberg a pus bazele unei mini-fabrici de produse de curățenie. Fabrica a debutat cu trei angajați care au creat primele două produse din istoria Sano: granule anti molii ambalate în punguțe din plastic și un produs pentru curățat toaleta îmbuteliat în sticlă roz din plastic. 

 


 

Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Cu o creștere susținută în valoare, dar și cu un avans moderat în volum, categoria snackurilor sărate a demonstrat reziliență în fața...
Formulele câștigătoare pentru categoria gelurilor de duș și a săpunurilor
Formulele câștigătoare pentru categoria gelurilor de duș și a săpunurilor
Cu o evoluție modestă în ultimele douăsprezece luni, accentuată mai degrabă la nivel valoric, piața gelurilor de duș își poate maximiza...
Cum schimbă inflația prioritățile jucătorilor din piața produselor de curățenie pentru bucătărie
Cum schimbă inflația prioritățile jucătorilor din piața produselor de curățenie pentru bucătărie
Deși contextul pandemic a creionat schimbări în rutina de curățenie generând noi ocazii de consum, inflația a pus bețe în roate categoriei...
Produsele de îngrijire a țesăturilor, categoria care construiește pe inovație și puterea brandului
Produsele de îngrijire a țesăturilor, categoria care construiește pe inovație și puterea brandului
Marcată de reducerea volumelor la nivelul anului trecut, piața produselor de îngrijire a țesăturilor a experimentat o creștere în valoare...