Proprietarul Alfredo Seafood, afaceri de 100 de milioane de lei în 2021

Bistromar la Timona, grupul care deține Alfredo Seafood, divizia de distribuție și procesare a peștelui și fructelor de mare, a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane lei. Aceasta depășește cu 22% valoarea de 82 milioane lei, atinsă în 2020. Proprietarul Alfredo Seafood, afaceri de 100 de milioane de lei în 2021

„Funcționăm în parametri financiari estimați la începutul anului. Am avut o creștere bună față de 2020 și ne dorim să păstrăm și anul acesta același trend. Am devenit parteneri cu câțiva retaileri online care au o evoluție bună. Canalul online este un domeniu care a explodat în pandemie, iar o parte dintre clienți au rămas în acest mod de a face cumpărături. Un alt domeniu în care am crescut în perioada pandemiei a fost HoReCa”, spune Mihai Cristian Dărmănescu, Director General Bistromar la Timona.

Pentru anul acesta, compania estimează un plus de 10%, ceea ce înseamnă atingerea pragului de 110 milioane de lei.

Investiții finalizate în 2021 de Alfredo Seafood

Cele mai recente investiții ale grupului au fost în divizia logistică și tehnologizare. De curând, grupul a achiziționat un nou utilaj, ceea ce a dus la lansarea unei noi game de produse ambalate în termoformare.

În ce privește zona de logistică, 2021 a fost anul în care compania a încheiat o tranzacție cu un jucător important din piață care a crescut numărul de clienți recurenți pe lună pentru Frigonet Logistics la 100. Cu un depozit central de circa 1.500 paleți în zona de sud a Capitalei și depozite de tip hub în Cluj, Bacău și Constanța, Frigonet poate atinge 3.000 de puncte de livrare pe săptămână. Zilnic, mașinile frigorifice transportă 20 de tone de pește și 15 tone de alte produse.

În viitorul apropiat, principalele două preocupări ale Bistromar la Timona sunt creșterea canalului online și dezvoltarea exportului. Acestora li se adaugă și creșterea numărului de angajați cu 10% până la finalul acestui an.

Bistromar la Timona este o companie deținută de către familia Dărmănescu. Grupul are două divizii - Alfredo Seafood, divizia de procesare și distribuție a peștelui și fructelor de mare, și BistroMar, restaurant - pescărie pe bază de pește și fructe de mare, situat în zona Floreasca, din București.

Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate şi distribuite produse din peşte şi fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu şi lansat în anul 2013. Alfredo Seafood distribuie pește și fructe de mare în HoReCa, Traditional Market, Ika și online.

Alfredo Seafood: Consumul de creveți pe piața locală a crescut cu 15% în T1
Alfredo Seafood: Consumul de creveți pe piața locală a crescut cu 15% în T1
Piața de creveți în România a continuat să crească cu aproximativ 15% în primul trimestru din 2023, față de aceeași perioadă a anului...
  Alfredo Seafood, vânzări de pește de 56 mil. lei la nouă luni
Alfredo Seafood, vânzări de pește de 56 mil. lei la nouă luni
BistroMar la Timona, compania care deține marca Alfredo Seafood, anunță vânzări în valoare de 56,1 milioane lei pentru peștele bio, sălbatic...
Alfredo Seafood, creștere de 5% în 2020
Alfredo Seafood, creștere de 5% în 2020
Alfredo Seafood, importator și distribuitor de pește și fructe de mare, va încheia anul cu o cifră de afaceri de 80 de milioane de lei, un...
Piața de pește de acvacultură a atins 60.000 de tone
Piața de pește de acvacultură a atins 60.000 de tone
Piața locală de pește de acvacultură se ridică în prezent la circa 60.000 tone anual, respectiv 50% din totalul pieței de pește. Segmentul...