Alfredo Seafood: Vom închide 2023 cu vânzări de 100 de mil. lei în retail

Alfredo Seafood, companie românească de top pe segmentele import, procesare, distribuție de pește și fructe de mare, estimează că va încheia anul 2023 cu o cifră de afaceri de aproximativ 100 de milioane de lei pe segmentul de retail. Alfredo Seafood: Vom închide 2023 cu vânzări de 100 de mil. lei în retail

„Prima jumătate a acestui an a venit cu un avans de 10% în volum și o creștere valorică de 10% și încercăm să găsim metode de a găsi piețe noi și clienți pentru a menține ritmul de creștere, mai ales în contextul în care piața este un trend ușor descendent.Estimăm că vom închide 2023 cu o cifră de afaceri de 120 de milioane de lei la nivel de grup, ceea ce înseamnă că vânzările în retail vor ajunge la 100 de milioane de lei. Este cel mai bun rezultat din prisma valorii pentru businessul nostru”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, Fondator Alfredo Seafood și Director General Bistromar la Timona.

Canalul de retail generează 80% din vânzările grupului, produsele Alfredo Seafood fiind distribuite în Kaufland, Carrefour, Mega Image, Selgros Cash&Carry, Cora, Profi, Auchan etc. şi în peste 5.000 de magazine din comerţul tradiţional.

Creveții, pondere de 20% în businessul Alfredo Seafood

În ceea ce privește segmentarea vânzărilor la nivel de produs, creveții reprezintă 20% din total business.

„Consumul de creveți și-a continuat creșterea. Astfel, în primul semestru din 2023, segmentul s-a majorat cu 20%, față de aceeași perioadă a anului precedent. Creveţii reprezintă 50% din piaţa de fructe de mare, iar ca valoare vorbim despre o piață de 25-30 milioane de euro. În volum, piaţa de creveţi din România este de 3.500 tone, adică 200g/capita, o porţie pentru fiecare român pe an. E foarte mică, dar dublă faţă de acum patru ani", a explicat Cristian Dărmănescu.

Potrivit datelor companiei, media anuală a consumului de pește și fructe de mare, în România, se ridică 8–9 kilograme pe cap de locuitor, din care creveții reprezintă doar 3%.

„Cred că este datoria tuturor jucătorilor de pe o piață să contribuie la dezvoltarea acesteia. Dacă ești un business transparent, corect și pentru care calitatea produselor reprezintă esența brandului, atunci ai responsabilitatea de a educa publicul. Numai în acest mod, o piață poate crește sănătos. Tocmai din acest motiv, Alfredo Seafood lansează o campanie de informare despre creveți. Vrem să arătăm de ce este un superaliment, la ce trebuie să fie atenți oamenii atunci când îl cumpără sau care sunt cele mai bune surse și tipuri de creveți”, a punctat fondatorul Alfredo Seafood și directorul general Bistromar la Timona.

Campania are ca motto „Crevetele: Superaliment. Supergust. Superproteină” și se va derula în perioada 1 octombrie – 15 decembrie, pe paginile de Instagram și Facebook ale Alfredo Seafood, precum și în mass-media și prin afișaj stradal. 

 

Proprietarul Alfredo Seafood, afaceri de 100 de milioane de lei în 2021
Proprietarul Alfredo Seafood, afaceri de 100 de milioane de lei în 2021
Bistromar la Timona, grupul care deține Alfredo Seafood, divizia de distribuție și procesare a peștelui și fructelor de mare, a încheiat 2021...
  Alfredo Seafood, vânzări de pește de 56 mil. lei la nouă luni
Alfredo Seafood, vânzări de pește de 56 mil. lei la nouă luni
BistroMar la Timona, compania care deține marca Alfredo Seafood, anunță vânzări în valoare de 56,1 milioane lei pentru peștele bio, sălbatic...
Alfredo Seafood, creștere de 5% în 2020
Alfredo Seafood, creștere de 5% în 2020
Alfredo Seafood, importator și distribuitor de pește și fructe de mare, va încheia anul cu o cifră de afaceri de 80 de milioane de lei, un...
Piața de pește de acvacultură a atins 60.000 de tone
Piața de pește de acvacultură a atins 60.000 de tone
Piața locală de pește de acvacultură se ridică în prezent la circa 60.000 tone anual, respectiv 50% din totalul pieței de pește. Segmentul...