Fondatorul Alfredo Seafood intră pe piața de logistică și transport național cu o investiție de 500.000 euro

Familia de antreprenori Dărmănescu a pus bazele Frigonet Logistics în 2020, cu o investiție inițială de circa 500.000 euro, intrând astfel pe piața de logistică și transport național cu temperatură dublu controlată. La începutul lui 2021, divizia și-a dublat flota auto, de la 15 la 30 de autospeciale frigorifice, în timp ce numărul de clienți a ajuns la circa 100. Frigonet Logistics este unul dintre puținii jucători care oferă servicii de transport cu temperatură controlată, atât pentru alimente congelate, cât și refrigerate, în toate zonele țării. În prezent flota diviziei parcurge circa 300.000 kilometri lunar, iar planurile de dezvoltare includ creșterea numărului de clienți, din rândul companiilor care au nevoie de servicii de logistică, incluzând depozitare și transport ale unor produse alimentare, la temperaturi controlate. Ca obiectiv în 2021, reprezentanții companiei și-au propus atingerea unei cifre de afaceri de un milion euro.
 
Bistromar la Timona, companie deținută de către familia Dărmănescu, este constituită din trei divizii de business: Frigonet Logistics, dedicată serviciilor de logistică și transport național al produselor congelate și refrigerate; Alfredo Seafood, divizia de procesare și distribuție a peștelui și fructelor de mare; BistroMar, restaurant - pescărie pe bază de pește și fructe de mare, situat în zona Floreasca, din București.
 
„Noi avem o experiență de peste 10 ani în distribuția peștelui proaspăt, care este unul dintre cele mai complexe produse, din punct de vedere logistic, din cauza termenului de expirare foarte scurt. De asemenea, avem în portofoliu și produse congelate și refrigerate. Inițial am înființat Frigonet Logistics strict pentru transportul produselor marca Alfredo Seafood, iar apoi am realizat că pe piața locală de transport și distribuție la temperatură controlată există un gol, o nevoie foarte mare de servicii, care este neacoperită. Ne dorim să avem clienți din două mari categorii, care în prezent sunt insuficient deservite. Este vorba despre companiile care au nevoie de servicii de logistică la temperaturi controlate și de persoanele fizice, care vor să cumpere alimente online și să le fie livrate în condițiile păstrării lanțului frigorific. Noi vom face, practic, și un fel de curierat pentru produse congelate și refrigerate. Acest tip de serviciu nu exista până acum, pe piața locală, la nivel național”, explică Mihai Cristian Dărmănescu, Director General al Bistromar la Timona.
 
În România, serviciile logistice cu dublă temperatură controlată sunt oferite într-o măsură foarte mică, Frigonet Logistics fiind unul dintre puținii jucători care le furnizează, în momentul de față. Principalul avantaj al dublei temperaturi constă în faptul că astfel pot fi transportate în același camion atât produsele alimentare congelate, la temperaturi de -18 grade, cât și cele refrigerate, la temperaturi de +2 – + 4 grade. „Investițiile în transportul cu dublă temperatură controlată sunt mai mari cu circa 15-20% decât în condiții de mono temperatură. Acesta este principalul motiv pentru care suntem printre foarte puținele companii care au o asemenea activitate”, a adăugat Mihai Cristian Dărmănescu.
 
Frigonet Logistics asigură transportul pe rute interne și depozitare în hub-urile din București, Cluj-Napoca, Bacău și Constanța. Compania  asigură livrarea către toate supermarketurile din rețeaua IKA, în retailul tradițional, precum și către unități HoReCa , inclusiv benzinării, dar și către persoane fizice.
 
 
 
Fondatorul Alfredo Seafood intră pe piața de logistică și transport național cu o investiție de 500.000 euro
2022, un nou an record pe segmentul industrial
2022, un nou an record pe segmentul industrial
Numărul retailerilor internaționali care au ales să implementeze și să consolideze hub-uri logistice în țara noastră se află pe un trend...
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Cosmetic Plant estimează o cifră de afaceri de 13 milioane de lei în 2021
Cosmetic Plant estimează o cifră de afaceri de 13 milioane de lei în 2021
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane de lei...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...