Producătorul Tymbark pregăteşte investiţii de 20 mil. euro

Maspex România, compania cu acţionariat polonez care deţine brandurile Tymbark, Tedi şi Salatini, a solicitat două ajutoare de stat în valoare totală de circa 45,5 milioane de lei (9,8 mil. euro). Banii ar acoperi jumătate din investiţiile programate pentru fabricile din Vălenii de Munte (Prahova) şi din Vatra Dornei (Suceava), valoarea totală a celor două proiecte ridicându-se la 91 de milioane de lei (20 mil. euro). Producătorul Tymbark pregăteşte investiţii de 20 mil. euro

„Compania noastră a depus două proiecte având ca scop extinderea activităţii prin dotare cu noi linii tehnologice şi echipamente necesare fluxului de producţie. Prin aceste două proiecte de investiţii dorim să întâmpinăm nevoile pieţei şi creşterea treptată a consumului“, a declarat Ioana Vişean, manager PR al Maspex România.

În fabrica din Vălenii de Munte, Maspex produce sucuri (Tymbark, Tedi, Ciao si Figo), produse instant (La Festa), snacksuri dulci şi sărate (Salatini, Rollini d’Oro) şi paste (Arnos), iar în fabrica din Vatra Dornei este îmbuteliată apa Bucovina. Aceasta din urmă a fost preluată în anul 2016, achiziție ce a inclus și brandul Bucovina.

Anul acesta, compania poloneză a finalizat o investiție de peste 70 de milioane de lei (aproximativ 15 mil. euro) într-o linie nouă de îmbuteliere aseptică, ceea ce i-a permis lansarea pe piață a sucurilor Tymbark în ambalaj PET pătrat, o noutate la nivel de categorie.

Maspex România a încheiat anul 2017 cu afaceri de 409 mil. lei (90 mil. euro), în creştere cu 13% faţă de anul precedent, și un profit net de 23,3 milioane de lei.

kaufland_45
Kaufland România, investiții de aproape 10 mil. euro în CSR
Kaufland România, parte a grupului Schwarz, al patrulea cel mai mare retailer din lume, a investit în ultimul an financiar 9,7 milioane de euro în...
O piață în creștere accelerată
O piață în creștere accelerată
Piaţa locală de distribuţie FMCG se află, în mod cert, pe o traiectorie ascendentă, având în federe faptul că avansul mediu al cifrei de...
Coca-Cola HBC investește 30 mil. euro într-o fabrică de sticle din plastic reciclat
Coca-Cola HBC investește 30 mil. euro într-o fabrică de sticle din plastic reciclat
Coca-Cola HBC a alocat un buget de peste 30 de milioane de euro într-o fabrică din Gaglianico, Italia, unde va produce sticle din plastic...
Diversificarea portofoliului, miza Maspex pentru creșteri double-digit
Diversificarea portofoliului, miza Maspex pentru creșteri double-digit
Faptul că este prezent pe segmente de piață care nu și-au atins încă potențialul maxim de dezvoltare în România, în comparație cu alte...
Diversificarea portofoliului ar putea genera o creștere de 14% pentru afacerile Maspex în acest an
Diversificarea portofoliului ar putea genera o creștere de 14% pentru afacerile Maspex în acest an
Maspex România, producătorul Tymbark, estimează pentru acest an un avans de 14% a afacerilor pe fondul dezvoltării portofoliului prin extinderi...
Maspex România intră în categoria de înghețată cu brandul Tedi
Maspex România intră în categoria de înghețată cu brandul Tedi
Maspex România intră pe piața de înghețată cu brandul Tedi, printr-un parteneriat cu Alpin 57 LUX, una dintre cele mai mari companii...