Diversificarea portofoliului ar putea genera o creștere de 14% pentru afacerile Maspex în acest an

Maspex România, producătorul Tymbark, estimează pentru acest an un avans de 14% a afacerilor pe fondul dezvoltării portofoliului prin extinderi de game și adăugarea de produse noi, a spus pentru Progresiv Ioana Vișean, Director de Comunicare al companiei. Diversificarea portofoliului ar putea genera o creștere de 14% pentru afacerile Maspex în acest an

Maspex România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 924 de milioane de lei, o creștere de două cifre față de rezultatul înregistrat în 2020.

“Și în acest an ne vom concentra pe investițiile făcute pentru susținerea și dezvoltarea portofoliului. Extinderi ale unor game de produse au fost deja realizate și ne propunem să  continuăm în această direcție și pe parcursul anului. Produse noi au intrat deja în portofoliu și vor urma și altele. Toate acestea sunt create pornind de la solicitările și nevoile consumatorilor cărora le acordăm mereu o atenție deosebită. Putem da drept exemplu Vălenii de Munte, un brand clasic și modern totodată, sub a cărui umbrelă se regăsesc ketchup-ul și conservele de roșii. Vor mai exista și alte surprize, extensii de gamă și, după cum spuneam, în funcție de cerințele pieței, noi arome in-out în funcție de sezonalitate. Considerăm că suntem o companie flexibilă față de tendințele noi de consum. Suntem siguri că, datorită caracterului adaptabil, vom reuși să ne realizăm obiectivele, chiar și în actualul context socio – economic, destul de tensionat și instabil”, a afirmat Ioana Vișean.

Pe lista provocărilor în acest an se numără creșterea prețurilor la gaz și energie electrică, care determină majorări ale prețurilor materiilor prime și ambalajelor. Totodată, contextul social – războiul din Ucraina – afectează și disponibilitatea acestora. “Însă, cum nu este primul context socio-economic nefericit pe care îl traversăm în cei peste 25 de ani de activitate, ne bazăm pe expertiza și adaptabilitatea demonstrate până acum. Știm că, atâta timp cât suntem atenți la ce vor consumatorii noștri și venim în întâmpinarea nevoilor lor, avem direcția potrivită în a ne atinge obiectivele”, a adăugat Ioana Vișean.

Maspex România este unul dintre cei mai cunoscuţi producători din ţară pentru categoriile sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare, produse instant, snacksuri dulci şi sărate, paste făinoase, ketchup și conserve de roșii, apă minerală naturală și apă de izvor (Tymbark, Tedi, La Festa, Salatini, Arnos, Bucovina, La Vitta, Vălenii de Munte).

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
băuturi răcoritoare
Piața de băuturi răcoritoare, între oportunități și provocările momentului
O piață relativ matură, cu nume consacrate, categoria de băuturi răcoritoare este un exemplu că este încă loc pentru nou, acest trend fiind...
Diversificarea portofoliului, miza Maspex pentru creșteri double-digit
Diversificarea portofoliului, miza Maspex pentru creșteri double-digit
Faptul că este prezent pe segmente de piață care nu și-au atins încă potențialul maxim de dezvoltare în România, în comparație cu alte...
Maspex România intră în categoria de înghețată cu brandul Tedi
Maspex România intră în categoria de înghețată cu brandul Tedi
Maspex România intră pe piața de înghețată cu brandul Tedi, printr-un parteneriat cu Alpin 57 LUX, una dintre cele mai mari companii...