Maspex România intră în categoria de înghețată cu brandul Tedi

Maspex România intră pe piața de înghețată cu brandul Tedi, printr-un parteneriat cu Alpin 57 LUX, una dintre cele mai mari companii producătoare de înghețată din România, parte a grupului internațional Food Union. Înghețata Tedi este disponibilă în trei variante -  pe băț, la cornet și sub formă de sandwich, cu arome clare și fructate. Maspex România intră în categoria de înghețată cu brandul Tedi

“Înghețata Tedi se alătură unei game variate de sucuri, biscuiți și cereale pentru micul dejun, portofoliu dezvoltat sub atenta supraveghere a copiilor, pe parcursul celor peste  20 de ani de prezență în România. Și de data aceasta, cei mici au fost implicați activ în alegerea sortimentelor preferate de înghețată. Adăugând valorile brandului dezvoltat de Maspex și expertiza valoroasă în producția de înghețată a partenerului nostru Alpin 57 Lux, am lansat cele 6 variante de înghețată Tedi”, a declarat Mihaela Greluș, Director Marketing Maspex România.

“Având un sentiment de admirație pentru gama de produse Tedi, ne gândeam cât de minunat ar fi să transformăm deliciul preferat al copiilor în înghețată. Astfel, a luat naștere o colaborare frumoasă, care a venit natural și la momentul potrivit. Ulterior i-am consultat pe cei mici, cu ajutorul cărora am și creat aromele TEDIcioase. Copiii au degustat, au asociat și au sugerat cele mai potrivite și îndrăgite arome. În acest sens, lansăm înghețata Tedi exact pe placul lor,” a declarat Andreea Luca, Marketing Manager Alpin 57 Lux S.A.

Maspex România este unul dintre cei mai cunoscuţi producători din ţară pentru categoriile sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare, produse instant, snacksuri dulci şi sărate, paste făinoase, apă minerală naturală și apă de izvor (Tymbark, Tedi, La Festa, Salatini, Arnos, Bucovina, La Vitta).

Alpin 57 Lux S.A. propune consumatorilor o gamă variată de produse ce cuprinde peste 100 de sortimente de înghețată sub diferite branduri, printre care cele mai populare sunt Fulg de Nea, Transalpina, Ekselence, Malgra, Polar Autentic, Fixiki și de anul acesta un produs unic pe piața din România – înghețata TEDI.

Unilever investește 4 mil. euro în fabrica de înghețată din Suceava. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever investește 4 mil. euro în fabrica de înghețată din Suceava
Gigantul anglo-olandez Unilever, unul dintre cei mai mari jucători din industria FMCG, a decis să mute o parte din producția de înghețată a...
Consumator inghetata analiza inghetata consumul de inghetata in romania, arome si tipuri preferate. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Înghețata și încercarea de a se poziționa ca produs all season
Peste 80% din români consumă înghețată acasă, indiferent de anotimp, însă obiceiurile de consum variază în funcție de sezon, de segmentul...
Piata de inghetata in 2023, inghetat pe bat, cornet, wafa, evolutie in ultimul an Vanzarile de inghetata in crestere datorita temperaturilor ridicate. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Înghețata, o piață în care inovația și premiumizarea înving sezonalitatea
Una dintre piețele cel mai puțin afectate de inflație, înghețata s-a bucurat de o evoluție remarcabilă în ultimul an datorită temperaturilor...
Alpin, focus major pe categoria de înghețată, după o creștere de 30% în 2023
Alpin, focus major pe categoria de înghețată, după o creștere de 30% în 2023
După ce a înregistrat o creștere valorică de circa 30% în categorie, mult peste media pieței, producătorul de înghețată Alpin mizează pe...
O nouă etapă de dezvoltare pentru businessul Alpin57Lux
O nouă etapă de dezvoltare pentru businessul Alpin57Lux
După un avans de două cifre în acest an, 2024 are toate premisele să devină unul și mai bun pentru Alpin57Lux, mai ales pentru segmentul de...
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Deși o categorie de impuls, pandemia a dat o nouă față pieței de înghețată, favorizând creșterea produselor destinate consumului casnic....