Producătorul Pofta Focului, vânzări de 220.000 de lei la 9 luni

Pofta Focului, producător de alimente cu specific tradițional din Iași, a raportat pentru primele nouă luni ale acestui an vânzări de aproape 220.000 de lei și continuă extinderea la nivel național, prin listarea în noi lanțuri de magazine, în orașele: București, Constanța, Cluj-Napoca, Reșița, Focșani, Roman și Bacău. Producătorul Pofta Focului, vânzări de 220.000 de lei la 9 luni

Pofta Focului a vândut în această perioadă în special prin băcănii și magazine de profil, dar și către clienți, prin comenzi directe. Pentru o băcănie, comanda medie este de 2.000 de lei, în timp ce persoanele fizice cumpără, în medie, de aproximativ 200 de lei. Pentru ultimele luni ale acestui an, compania estimează o creștere a comenzilor cu până la 10 - 15%. 

Pofta Focului a intrat anul acesta cu o serie de produse în magazine din mai multe orașe din țară. În această perioadă, cele mai căutate produse au fost sortimentele de zacuscă și murăturile, tocmai de aceea, de anul acesta, Pofta Focului include în portofoliul său de produse și o varietate de murături. De asemenea, compania își mărește portofoliul și cu zarzavat pentru ciorbe.    

Pentru finalul acestui an, compania își propune să continue extinderea prin noi parteneriate pentru listarea produselor. În egală măsură, intenționează să achiziționeze utilaje noi care să susțină creșterea cantităților de producție.

Compania estimează că va atinge în 2020 o cifră de afaceri de până la 270.000 de lei, iar pentru 2021 Pofta Focului își propune modernizarea spațiului de producție. De asemenea, are în vedere achiziția de noi utilaje, dar și creșterea numărului de angajați, extinderea portofoliului de clienți și deschiderea unui magazin online.

Pofta Focului este o afacere de familie, producător local din zona Iașului, care aduce pe piața din România produse tradiționale de înaltă calitate. Aceștia au în portofoliu diverse sortimente de zacuscă, dulceață, salate, sosuri și murături.
 

Românii, mai romantici de Valentine’s Day decât de Dragobete: mai multe comenzi de flori, dulciuri și vin pe Tazz
Românii, mai romantici de Valentine’s Day decât de Dragobete: mai multe comenzi de flori, dulciuri și vin pe Tazz
Tazz, platformă de food-delivery românească, dezvăluie care sunt cele mai comandate produse din aplicație cu ocazia Valentine’s Day. Topul...
Murăturile, o piață amenințată de volatilitatea materiei prime
Murăturile, o piață amenințată de volatilitatea materiei prime
În contextul dinamic al pieței, categoria murăturilor se afirmă printr-o dezvoltare constantă, nu neapărat susținută de inovație, ci mai...
Specialitățile de brânză, categoria unde educația și bugetul disponibil dictează performanța
Specialitățile de brânză, categoria unde educația și bugetul disponibil dictează performanța
O categorie de nișă, afectată de creșterea prețurilor și reducerea cheltuielilor, brânzeturile de specialitate pot crește odată cu educarea...
O luptă pentru readucerea volumelor pe trend pozitiv în piața laptelui
O luptă pentru readucerea volumelor pe trend pozitiv în piața laptelui
2023 a venit cu o premieră în industria lactatelor, categoria lapte fiind beneficiarul principal. În luna mai a fost parafat acordul voluntar...
Carrefour România lansează Poftim Brânza Românească, o nouă inițiativă de susținere a producătorilor locali
Carrefour România lansează Poftim Brânza Românească, o nouă inițiativă de susținere a producătorilor locali
Carrefour lansează Poftim Brânza Românească, un nou program care sprijină producătorii locali. Inițiativa, lansată încă din luna aprilie...
Pofta Focului, o afacere cu gust tradițional
Pofta Focului, o afacere cu gust tradițional
Gica Neamțu a reușit să își transforme una dintre pasiuni, gătitul, într-un business care generează venituri de zeci de mii de euro. Deși...