Românii, mai romantici de Valentine’s Day decât de Dragobete: mai multe comenzi de flori, dulciuri și vin pe Tazz

Tazz, platformă de food-delivery românească, dezvăluie care sunt cele mai comandate produse din aplicație cu ocazia Valentine’s Day. Topul comenzilor in ziua de Valentine’s Day este format din dulciuri, care au reprezentat 76% din totalul comenzilor pentru produse specifice acestei ocazii, flori, cu peste 50% din totalul comenzilor fiind plasate pe 14 februarie, precum și vin și șampanie, produse ce înregistrează creșteri de până la 80% mai mari față de o zi obișnuită. Românii, mai romantici de Valentine’s Day decât de Dragobete: mai multe comenzi de flori, dulciuri și vin pe Tazz

Datele de consum extrase din aplicație susțin informațiile surprinse prin studiul Poftele românilor derulat de Tazz: pentru 51% dintre cei peste 400 de români care au participat la studiu, luna iubirii vine la pachet cu pofta de dulce, printre cele mai mari pofte numărându-se prăjiturile, tortul și ciocolata. La capitolul mâncare, topul produselor este condus de McPuișor, acesta fiind cel mai comandat produs din aplicație în ziua de Valentine’s Day.

„Datele de consum din aplicație ne confirmă că utilizatorii apelează la livrarea rapidă chiar și atunci când pofta ia forma gesturilor de iubire. Vedem o creștere mare pentru comenzile de deserturi, flori și băuturi festive de Ziua Îndrăgostiților și ne bucurăm că în acest context Tazz devine un Cupidon virtual care facilitează momente speciale. Avem o ofertă complexă de produse și parteneri, pe care o dezvoltăm constant tocmai pentru ca fiecare persoană să găsească fix ceea ce are nevoie, indiferent de loc sau oră.”, a declarat Cristina Sauciuc, Head of Brand & Communications Tazz.

Românii au început ziua de 14 februarie de anul trecut cu gesturi romantice, în intervalul 9:00 – 12:00 înregistrându-se 42% din totalul comenzilor de flori. De Valentine’s Day, cina este momentul în care utilizatorii își satisfac cel mai mult pofta de dulce, în intervalul 17:00 – 20:00 înregistrându-se 38% din totalul comenzilor din categoria Dulciuri.

Citește și: Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz

Românii, mai romantici de Valentine’s Day decât de Dragobete

Pofta de dulce și romantism e mai mare de Valentine’s Day față de Dragobete. Pe 14 februarie 2023 s-au comandat de 2 ori mai multe flori decât pe 24 februarie. Situația a arătat la fel și în 2022: de 5 ori mai multe flori au fost comandate pe 14 februarie 2022 față de 24 februarie.

tazz
Tazz: Comenzile de înghețată s-au dublat în iunie față de aceeași lună a anului trecut
În prima lună de vară comenzile de înghețată plasate pe aplicația de food-delivery Tazz au înregistrat o creștere de 70% față de 2023, iar...
Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu printr-un nou parteneriat cu Tazz
Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu printr-un nou parteneriat cu Tazz
Penny România și Tazz au semnat un parteneriat menit să ofere mai multe opțiuni de cumpărături online clienților din România. Prin acest nou...

Totuși, Dragobetele este momentul în care românii comandă mai multe produse din categoria Băutură față de Valentine’s Day. În 2022 și 2023, s-au înregistrat cu 17% mai multe comenzi de vin și șampanie plasate pe 24 februarie față de cele plasate pe 14 februarie.

Utilizatorii Tazz își arată dragostea de 14 februarie și prin intermediul mențiunilor incluse în comenzi. Cele mai multe notițe sunt plasate la comenzile de flori, iar cea mai populară declarație de dragoste este veșnicul  “Te iubesc!”.  Printre notițele incluse la comenzi se numără și “Be my Valentine!” sau “Un buchet cât mai frumos deoarece este o zi specială pentru soția mea.”

Datele de mai sus au fost extrase din aplicația Tazz și au urmărit comenzile plasate în perioada februarie 2022 și 2023 la nivel național.  Platforma Tazz oferă utilizatorilor o ofertă variată din care pot alege cadourile potrivite pentru momentele speciale precum Valentine's Day. Printre categoriile disponibile se numără: Florării, Cofetării, Băuturi alcoolice festive, precum și produse din categoria Mall Online: Sănătate și Frumusețe (produse de make-up, produse pentru îngrijire sau parfumuri). Pentru a ușura procesul, Tazz a pregătit Selecția lui Cupidon, o categorie specială pentru luna iubirii disponibilă în toată țara.

Platforma locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă foarte diversă, ce cuprinde cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine diverse. Tazz pune la dispoziția clienților săi beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. 


 

Cum celebrează românii luna femeii: comenzi record de seturi cadou, flori și papanași
Cum celebrează românii luna femeii: comenzi record de seturi cadou, flori și papanași
De luna femeii, românii își arată afecțiunea prin comenzi de produse cosmetice, flori și cadouri dulci de pe Tazz. Astfel,  printre cele mai...
Ziua Îndrăgostiților în vremuri de inflație
Ziua Îndrăgostiților în vremuri de inflație
Institutul Național de Statistică a analizat evoluția prețurilor pentru unele dintre cele mai cumpărate produse cu ocazie Zilei...
București, Cluj-Napoca și Brașov, în topul celor mai romantice orașe din țară
București, Cluj-Napoca și Brașov, în topul celor mai romantice orașe din țară
O analiză realizată cu ocazia Ziua Îndrăgostiților, de către Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de...
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
În ciuda contextului dificil, pentru Tazz, platforma de food delivery care face parte din grupul eMAG, ultimele luni au adus dinamici pozitive, miza...