LaColline estimează creşterea vânzărilor cu 15 % după reducerea TVA

Producătorul de brânză de capră LaColline mizează pe o creştere de 15% a vânzărilor după reducerea taxei pe valoarea adăugată la produsele alimentare. În plus, compania precizează că a redus preţurile pentru produsele LaColline.LaColline estimează creşterea vânzărilor cu 15 % după reducerea TVA

„Consider că este o măsură care are rezultate vizibile într-un timp scurt. Astfel, în perioada următoare, preţurile mai accesibile îi vor impulsiona pe clienţii noştri, determinând stimularea cumpărăturilor. Prin urmare, valoarea acestora ar putea înregistra o creştere de aproximativ 15%” a declarat Ovidiu Spînu, proprietarul fabricii LaColline.

Creşterea vânzărilor din perioada următoare continuă trend-ul ascendent înregistrat de fabrica LaColline. De la începutul anului şi până acum, compania a avut o cifră de afaceri de 1,5 milioane lei, cu 5% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Exporturile ocupă în continuare o cotă importantă din valoarea acestei cifre de afaceri, 40%, fabrica LaColline păstrând parteneriate cu multe ţări din Europa Centrală.

În ceea ce priveşte cele mai solicitate produse LaColline de către consumatroii români, „Rulourile de brânză de capră” sunt din ce în ce mai prezente în topul listei de cumpărături, ocupând o pondere de 30% din valoarea totală a vânzărilor. Rulourile de brânză sunt urmate de iaurt şi kefir precum şi de brânza cremă tartinabilă. În acelaşi timp, brânzeturile cu mucegai, realizate după reţetă franceză, continuă şi ele să rămână în topul preferinţelor amatorilor de brânzeturi fine.

„Ne bucură mult  interesul consumatorilor faţă de produsele noastre. Ştim că piaţa lactatelor de capră a devenit una foarte competitivă şi tocmai de aceea apreciem faptul că avem mulţi clienţi fideli dar şi mulţi noi, curioşi să guste bunătăţile noastre. Avem deja în pregătire câteva produse noi” , a adăgat Ovidiu Spânu.

Fabrica de produse din lapte de capră a fost înfiinţată în 2007 şi reprezintă o afacere cu un capital 100% românesc. Produsele LaColline sunt exportate în ţări precum Ungaria, Cehia si Slovacia, Italia, Franţa iar pe plan local sunt disbonibile în reţelele de hypermaketuri sau la magazinul online www.lacolline.ro/vanzarionline/.

Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
Carrefour România lansează Poftim Brânza Românească, o nouă inițiativă de susținere a producătorilor locali
Carrefour România lansează Poftim Brânza Românească, o nouă inițiativă de susținere a producătorilor locali
Carrefour lansează Poftim Brânza Românească, un nou program care sprijină producătorii locali. Inițiativa, lansată încă din luna aprilie...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Din 27 august, locuitorii din Bacău își pot face cumpărăturile zilnice în magazinul Supeco, un concept de supermarket cu produse locale și...