Interbrands investește în automatizarea logisticii în noul depozit din București

Interbrands Marketing & Distribution a semnat un contract de închiriere cu P3 Logistic Parks, pentru 24.830 de metri pătrați de spații logistice și de birouri în parcul P3 Bucharest A1. Interbrands este deja client al parcului din anul 2006 și a decis să se mute într-un depozit mai mare, care să poată acomoda proiectele de expansiune a operațiunilor din România ale Orbico Group. Cu această ocazie, Interbrands începe și implementarea unui amplu proiect de automatizare a logisticii în noul depozit. Interbrands investește în automatizarea logisticii în noul depozit din București

Alexandrina Marinova, Director General, Interbrands Marketing & Distribution, declară: „În 27 de ani de activitate pe piața din România, Interbrands a crescut organic de la câteva mașini de distribuție și câteva zeci de angajați la peste 1.500 de angajați, 3 centre logistice moderne și 20 puncte de cross-docking, o flotă de peste 1.400 de mașini și o cifră de afaceri de peste 200 de milioane de euro. Interbrands reprezintă o soluție completă și performantă de servicii logistice și distribuție, cu acoperire națională, care deservește în prezent peste 20.000 de comercianți din toate canalele de retail, și care este scalabilă pentru a putea acomoda continua expansiune a afacerilor. Avem nevoie de un hub logistic puternic, și în parcul P3 Bucharest A1 am găsit depozite premium, cu dotări la cele mai înalte standarde internaționale, dar și parteneri de discuție onești și deschiși la a găsi soluții în orice împrejurare. Estimăm că întregul proces de automatizare va dura până în 2022 și va fi o investiție de aproximativ 3 milioane de euro.”

Sînziana Pardhan, Managing Director P3 în România, spune: “Apreciem decizia Interbrands de a ne rămâne alături prin extinderea parteneriatului pe care l-am început acum mai bine de 13 ani. Este important pentru noi să oferim partenerilor noștri atât spații de depozitare la standarde internaționale, amplasate într-o locație excelentă, cât și expertiza noastră în domeniu pentru a-i susține în demararea și implementarea procesului de automatizare. Am convingerea fermă că astfel de colaborări valoroase sunt un semnal de încredere și demonstrează seriozitatea cu care P3 își tratează chiriașii, consolidând astfel poziția companiei pe piața din România.” 

Înființată în 1993, Interbrands a devenit cea mai importantă companie de distribuție a bunurilor de larg consum din România, partenerul și distribuitorul unora dintre cei mai cunoscuți producători de bunuri de larg consum din lume: Procter & Gamble, Nestle, British American Tobacco, Philip Morris, Danone etc. Din anul 2012 compania a început să producă propriile branduri: Naturalesse, Ops, Bono, Estime. Interbrands asigură servicii integrate de management al lanțului logistic, acoperind toată aria de activități specifice: de la import, logistică, merchandising și promovare, până la distribuție, vânzare și încasarea banilor, transport și livrare la clienții finali (retaileri sau consumatori). Interbrands se implică și în comunitate prin campania educațională Impreună susținem educația, alături de Salvați Copiii. În 2019, Interbrands Marketing & Distribution a fost preluată de Grupul Orbico, unul dintre cei mai mari distribuitori de bunuri de larg consum din Europa Centrală și de Est.

 


oshop
Interbrands Orbico lansează o nouă platformă de comerț online
Interbrands Orbico, liderul pieței de distribuție din România, a lansat la începutul lunii iulie Oshop.market, o nouă platformă de comerț...
Mario Matic
Mario Matic, Interbrands Orbico România: O parte a viitorului este deja aici
Dacă în trecut, cu un singur magazin mare puteai acoperi un oraș, o regiune sau o zonă, astăzi, cu un singur magazin digital poți acoperi...
Ioana Boghenco preia o nouă poziție în Orbico, grup cu afaceri de 3,7 mld. euro
Ioana Boghenco preia o nouă poziție în Orbico, grup cu afaceri de 3,7 mld. euro
Ioana Boghenco, care în ultimii patru ani a ocupat poziția de Director General în cadrul Orbico România și care a coordonat fuziunea dintre...
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Interbrands Orbico, liderul industriei locale de distribuție, lansa în urmă cu un an propria platformă de comerț online pentru clienții de tip...
Reinventare în distribuție, pariul pentru un business de 1 mld. euro
Reinventare în distribuție, pariul pentru un business de 1 mld. euro
În luna octombrie, Interbrands Orbico anunța finalizarea proiectului de fuziune prin absorbție prin care Interbrands prelua companiile locale ale...
Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico
Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico
Interbrands Orbico anunță finalizarea proiectului de fuziune prin absorbție prin care Interbrands a preluat companiile locale ale grupului...