Interbrands cumpără Europharm de la GSK

Compania de distribuţie de bunuri de larg consum Interbrands a semnat un contract de cumpărare a distribuitorului de medicamente Europharm Holding de la grupul birtanic Glaxo Smith Kline, tranzacția fiind supusă aprobării Consiliul Concurenței. Până la primirea acordului, Europharm va fi deținută integral de GSK și continuă să opereze exclusiv ca parte a GSK Group.  Interbrands cumpără Europharm de la GSK

Europharm este unul dintre cei mai importanți distribuitori locali de medicamente, activând pe piața din România din anul 1994. Europham Distributie va continua să furnizeze întreaga gamă de produse farmaceutice către farmacii și spitale din România. 

”Este un moment semnificativ pentru Europharm Distribuţie, care a devenit unul dintre cele mai importante companii de distribuţie a produselor farmaceutice din România. Europharm Distribuţie joacă un rol important pe piaţa de distribuţie a produselor farmaceutice româneşti şi pentru GSK în România, astfel că, în analiza ofertei Interbrands, GSK a ţinut cont de angajamentul cumpărătorului pentru continuitatea afacerii şi bunăstarea angajaţilor", a declarat într-un comunicat George Katzourakis, SVP Head Europe Area, Pharma Europe.

”Suntem foarte încântați că vom avea posibilitatea de a lucra cu echipa Europharm și împreună să putem dezvolta o companie care să devină lider al pieței de distribuție a produselor farmaceutice din România”, a adăugat Rand Sherif, CEO Interbrands (Foto).

Interbrands Marketing & Distribution face parte din Sarkis Group International, cu linii de afaceri dezvoltate în Cipru, Bulgaria, România, Belarus, Liban, Qatar, Irak si Libia. În România,  Interbrands este cea mai mare companie de distribuție, înregistrând în anul financiar 2014 o cifră de afaceri netă de aproximativ 672 milioane de lei. Compania are circa 2.000 de angajați și acoperă săptămânal 27.000 de locații comerciale pentru toate categoriile de produse din portofoliul său.
 

oshop
Interbrands Orbico lansează o nouă platformă de comerț online
Interbrands Orbico, liderul pieței de distribuție din România, a lansat la începutul lunii iulie Oshop.market, o nouă platformă de comerț...
Mario Matic
Mario Matic, Interbrands Orbico România: O parte a viitorului este deja aici
Dacă în trecut, cu un singur magazin mare puteai acoperi un oraș, o regiune sau o zonă, astăzi, cu un singur magazin digital poți acoperi...
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Tehnologia, parte din ADN-ul Interbrands Orbico
Interbrands Orbico, liderul industriei locale de distribuție, lansa în urmă cu un an propria platformă de comerț online pentru clienții de tip...
Unilever țintește divizia bunurilor de larg consum a gigantului farmaceutic GSK
Unilever țintește divizia bunurilor de larg consum a gigantului farmaceutic GSK
În procesul de eficientizare a businessului, Unilever vizează extinderea în zona îngrijirii personale, vizând în acest sens filiala de bunuri...
Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico
Un nou lider pe piața de distribuție FMCG după finalizarea fuziunii dintre Interbrands și Orbico
Interbrands Orbico anunță finalizarea proiectului de fuziune prin absorbție prin care Interbrands a preluat companiile locale ale grupului...
Interbrands investește în automatizarea logisticii în noul depozit din București
Interbrands investește în automatizarea logisticii în noul depozit din București
Interbrands Marketing & Distribution a semnat un contract de închiriere cu P3 Logistic Parks, pentru 24.830 de metri pătrați de spații logistice...