Importatorul Huggies, vânzări de 54 mil. lei în primul semestru
Superfood Company, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața produselor pentru copii mici și importatorul Huggies, a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de 54 de milioane de lei (cca. 11,5 mil. euro), în creștere cu 7% față de același interval al anului precedent.
„Sunt bucuros că în 2018 Superfood Company a reușit să își majoreze vânzările cu 7%, procent aflat peste nivelul de creștere a pieței pe care activăm (6%), ceea ce înseamnă că ne-am mărit cota de piaţă, nu doar că am urmat o tendință. Sunt încrezător că această evoluție bună va continua și în următoarele șase luni, dar e greu să facem estimări, deoarece piața produselor pentru copii, deși este stabilă în acest moment, este plină de provocări”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.
În ceea ce privește investițiile, Superfood Company a alocat în S1 un buget de 2,5 milioane de lei, iar pentru semestrul al doilea compania are în plan investiții de circa 1,5 milioane de lei, o parte din această sumă fiind direcționată în extinderea depozitului central.
“Cea mai mare parte a investițiilor noastre vizează în prezent dezvoltarea gamelor de produse pe care le avem în portofoliu. Este foarte important ca soluțiile pe care le oferim clienților să fie personalizate pentru fiecare nevoie sau problemă pe care aceștia ar putea-o avea. Așadar, căutăm întotdeauna să aducem produse inovatoare şi de o calitate superioară, de la producători care investesc permanent în cercetare şi dezvoltare”, a subliniat Daniel Dărăban.
Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și, la nivel național, deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: cele mai importante lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, canalele de comerț tradițional, dar și farmacii.





