Superfood: Avans de 5% pe piața alimentelor ecologice pentru copii, în 2018
Superfood Company, importator și distribuitor de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% pe segmentul produselor alimentare ecologice destinate copiilor de până la 3 ani. Valoarea totală a pieței alimentelor ecologice pentru sugari și copii mici se situează în prezent în jurul a 7,5 milioane de euro, conform estimărilor reprezentanților companiei.
De asemenea, valoarea totală a pieței alimentelor pentru sugari și copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, potrivit reprezentanților companiei.
„Deschiderea mai mare pe care o manifestă românii în ultima perioadă pentru produsele sănătoase, nu poate decât să ne bucure. Este o tendință globală care a început să fie resimțită și pe plan local. Este esențial să le asigurăm copiilor o alimentație perfect adaptată nevoilor lor, începând din perioada diversificării”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.
Gama de produse Organix a fost lansată în 1992 și este în portofoliul Superfood Company din anul 2012. În 2017, Organix a înregistrat o creștere de 20%, iar estimările pentru 2018 vizează continuarea tendinței ascendente, cu o majorare de aproximativ 10%, ținând cont de dinamica actuală a pieței. Organix este o gamă de produse alimentare ideală pentru începerea și continuarea diversificării alimentației bebelușului, încă de la șase luni. Gama este disponibilă în majoritatea magazinelor din rețeaua IKA: Auchan, Cora, Carrefour, DM, Mega Image, Selgros, Kaufland.
Superfood Company este o companie germano-română care se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania deține șase sucursale situate în Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, canalele de comerț tradițional.





