Superfood: Avans de 5% pe piața alimentelor ecologice pentru copii, în 2018

Superfood Company, importator și distribuitor de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% pe segmentul produselor alimentare ecologice destinate copiilor de până la 3 ani. Valoarea totală a pieței alimentelor ecologice pentru sugari și copii mici se situează în prezent în jurul a 7,5 milioane de euro, conform estimărilor reprezentanților companiei. Superfood: Avans de 5% pe piața alimentelor ecologice pentru copii, în 2018

De asemenea, valoarea totală a pieței alimentelor pentru sugari și copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, potrivit reprezentanților companiei.

„Deschiderea mai mare pe care o manifestă românii în ultima perioadă pentru produsele sănătoase, nu poate decât să ne bucure. Este o tendință globală care a început să fie resimțită și pe plan local. Este esențial să le asigurăm copiilor o alimentație perfect adaptată nevoilor lor, începând din perioada diversificării”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Gama de produse Organix a fost lansată în 1992 și este în portofoliul Superfood Company din anul 2012. În 2017, Organix a înregistrat o creștere de 20%, iar estimările pentru 2018 vizează continuarea tendinței ascendente, cu o majorare de aproximativ 10%, ținând cont de dinamica actuală a pieței. Organix este o gamă de produse alimentare ideală pentru începerea și continuarea diversificării alimentației bebelușului, încă de la șase luni. Gama este disponibilă în majoritatea magazinelor din rețeaua IKA: Auchan, Cora, Carrefour, DM, Mega Image, Selgros, Kaufland.

Superfood Company este o companie germano-română care se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania deține șase sucursale situate în Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, canalele de comerț tradițional.

Farmec lansează o nouă gamă pentru îngrijirea copiilor sub brandul Gerovital Kids
Farmec lansează o nouă gamă pentru îngrijirea copiilor sub brandul Gerovital Kids
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se extinde pe nișa produselor dedicate îngrijirii copiilor și lansează Gerovital Kids, o...
Piața produselor de îngrijire pentru copiii mici, plus de 5% în 2018
Piața produselor de îngrijire pentru copiii mici, plus de 5% în 2018
Piața produselor de îngrijire pentru copiii cu vârste până în 3 ani a înregistrat o creștere de aproximativ 5% în 2018, comparativ cu 2017,...
Superfood Company: piața de puericultură mică, +7% în 2018
Superfood Company: piața de puericultură mică, +7% în 2018
Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează că segmentul de puericultură...
Importatorul Huggies, vânzări de 54 mil. lei în primul semestru
Importatorul Huggies, vânzări de 54 mil. lei în primul semestru
Superfood Company, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața produselor pentru copii mici și importatorul Huggies, a încheiat primul...
Superfood Company, avans de 11% în primul trimestru din 2018
Superfood Company, avans de 11% în primul trimestru din 2018
Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat în primul trimestru (T1) din...
Afacerile importatorului Huggies, creștere de 10% în 2017
Afacerile importatorului Huggies, creștere de 10% în 2017
Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, a înregistrat anul trecut o cifră de...