Superfood Company: piața de puericultură mică, +7% în 2018
Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează că segmentul de puericultură mică a atins pragul de 7,5 milioane de euro, la sfârșitul primului semestru din 2018 și va ajunge la valoarea de 16 milioane euro până la finalul anului, în creștere cu 7% față de anul trecut, potrivit datelor companiei.
La finalul anului 2017, valoarea pieței de puericultură mică se ridica la aproximativ 15 milioane de euro, având 25 de jucători activi, iar Superfood Company se regăsește între primii trei, din punctul de vedere al cotei de piață, potrivit informațiilor transmise.
“Creșterea pieței de puericultură mică este influențată de majorarea consumului pe plan local, care va continua și în următoarea perioadă, conform estimărilor noastre. Superfood a avut o evoluție foarte bună pe acest segment, în primul semestru al anului, Baby Nova fiind marca cea mai bine vândută, atât pe segmentul de puericultură mică, cât și la nivelul întregului portofoliu. Nișa produselor de îngrijire a copiilor mici traversează o perioadă bună, stabilă, dar rămâne supusă provocărilor. Dintre cele 25 de companii care activează în acest sector, 80% din cota de piață este reprezentată de primii șapte jucători”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.
Potrivit reprezentanților companiei, în afară de creșterea consumului, un alt factor care a influențat piața de puericultură mică este și interesul din ce în ce mai ridicat al proaspeților părinți, în ceea ce privește alegerea unor produse de calitate tot mai bună.
În categoria de puericultură mică, care cuprinde o varietate de suzete, biberoane, tetine şi accesorii, de la periuțe de dinți, la aspiratoare nazale, geluri gingivale, seturi de veselă, articole care oferă siguranță copilului în casă etc., Superfood are în portofoliu mărcile Baby Nova, Nuby, Dentistar, Bibi, Dreambaby și Baby Works. Prin aceste mărci, Superfood Company deține aproape 20% din piață. Principalele mărci concurente ale Superfood, pe segmentul de puericultură mică sunt: Avent, Primii Pași, Chicco, Nuk, U-Grow și Tommy Tippee.
Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992. Portofoliul Superfood Company cuprinde, printre altele, mărcile: Organix și Hero Baby Solo (alimente ecologice pentru sugari și copii), Baby Nova, Nuby, Dentistar şi Bibi (puericultură mică), Cam (puericultură mare), Colief Infant Drops (suplimente alimentare împotriva colicilor), Medela (produse pentru mame și bebeluși).





